♬ 清潔 x 保濕? ❤ Ponds 讓你洗面同時去角質 ♪゚

唔知大家會唔會對於洗面產品,由其係夏天呢d 日子
特別喜歡會使用泡泡既洗面產品呢?
唔知點解小妹就會特別覺得泡泡類產品會洗得會乾淨一點的
雖然我喜歡呢類既產品,但係又有一個小問題
令我自己都唔知應該用唔用好呢?
主要原因係因為用洗面泡泡就會好乾呀>.<

有陣時都唔知係因為個枝洗面有問題定係我肌膚有問題?
只但係我真係試左不少泡泡都係有咁既問題
直至近來試左它,終於唔會有洗完面乾爭爭既感覺

今次要介紹既就平價開架產品"Ponds" 啦
早前小妹也曾介紹過它家的美白日霜
今天就介紹它的同系列產品
亮采淨白系列粉潤白皙淨顏泡泡($59.1/150ml)


今次呢款洗面泡泡主要係蘊含維他命B3,
有助去除臉上積聚的老化角質,消除暗啞,明亮膚色
而本身樽身就以番美白系列既顏色粉紅透明做設計
在樽底設有一個製造日期既,就可以有3年既存擺期
而呢個泡泡本身就真係好幼細,只有100微米架咋
咁就可以深入肌膚既不同地方啦


而小妹就會以泵兩下既份量就真係可以洗哂成面架啦
將泡泡隨心地擺在面上不同既位置,再把它們按摩至冇哂就可以洗面囉
不過小心唔好入到個小鼻內唷,因為好難洗架xd


洗完面係唔係一定會即時有明亮感呢
我就覺得唔算呀,不過它洗面之後唔乾就係真既,
不過長期使用的話,其實慢慢都開始個面冇咁暗啞既
但係係唔係真係會白左暫時就未睇得出啦


如果以PONDS 系列黎講,其實我自己比較喜歡它們的洗面產品
始終佢地既洗面系列始終冇咁重香料,
同埋佢既泡泡真係好幼細同埋好滑
而且它家的保濕效果真係做得不錯,
今次我都覺得呢枝洗面泡泡的確抵玩既



有興趣的朋友絕對可以試它家的皇牌產品
清透淨白系列深層淨白潔顏泡泡
同樣既價錢都可以做到清毛孔既效果,有興趣的朋友快D去選購啦

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹








留言

熱門文章