。★ 跟蝴蝶有個約會 ❤ 跟TefuTefu 來個美肌V面約會 。★。

蝴蝶跟Skincare 會有什麼的關係?
單單看它們的確是沒有什麼大的關連?
其實在日語古文當中的TefuTefu  就是解作蝴蝶既意思
而品牌就希望各位女生好似蝴蝶一樣咁靚

而小妹真的很幸運,在最後一刻也收到TefuTefu 的邀請,
終於有機會可以率先可以了解及體驗它家既產品
而今次小妹就出席了位於上水廣場舉辦的活動


在活動開始前,就來看看它家產品既先啦~
首先就要介紹一下它家的蜂毒系列
是最有效的卻最健康的V 面的成份
而它們當中會有Sleeping Mask 及精華


轉眼活動就要開始了,請來大家很熟悉的李綺雯小姐(靚妹)
作為今次既活動既做主持,其實她真人確是很廋的呢!!!


而除左靚妹之外,當然有請來它們的顧問來介紹一下它家既產品啦
仲有請來它家的長期Fans,也是大家熟悉的人物
當中也著名化妝師,專欄作家及小說作家也介紹了它家的好用產品呢


而當三位長期用家的介紹後,就來一個小劇場囉^^
第一個小劇場就是請來Connie 小姐演繹OL 小姐
唔知大家對於做到頭痛眼又攰,唔知又有咩可以幫幫手呢?
今次Connie 就介紹我地用TefuTefu 的Hand Cream 系列
因為整個系列當中是有4款不同的味道的呢!!


而在劇場之後亦請我們來玩個小遊戲,而小妹太有幸~
我在第一個小劇場中就可以參與遊戲囉~^^
今次小妹跟Yandy 一同參與呢個小遊戲~
就是估下究竟Connie 揀左d咩Hand Cream 比我地搽呢?

首先我地兩位就會先嗅上呢四枝HandCream 味道,就再蒙眼開始估味道啦
我真的發覺小妹自己的嗅覺真係的很差,我在估了很久
究竟是什麼味道呢,yandy 已經搶答了...
幸好靚妹很好也給小妹一個禮物吧^^
我們總算是雙贏吧~~^^


玩完小遊戲,就來第二個小劇場囉~~
今次就請來Sexy Girl 大家也可能常常看到她的女生
她就是Tina 石天欣囉~
今次的劇場就是Tina 好似搽極d 野都好似吸收唔到咁既
原來係因為佢既角質太厚囉,所以它用上了TefuTefu 的皇牌產品【白之水滴】
清除左去角質就可以令產品更易吸收啦^^

其實小妹在參加今次的活動之前已聽聞呢枝【白之水滴】
有幾好用,用後會令肌膚有幾透白等等,
所以小妹也很想體驗一下呢!!


輪到最後一個小劇場呢,今次就請來Barbie 來介紹
唔知大家會唔會有一個難題,又要趕時間又要趕化可以點算呢?
原來TefuTefu 都有快速BB 上妝機架,只要運作左佢就可以拿拿聲化好個妝啦


去到最後既劇場當然不少得要玩遊戲啦~
今次既小遊戲好高難道的呢,是要在場的朋友以BB Cream 幫個版上妝啵
仲要解釋佢地點解會化呢個妝呢?


玩完遊戲當然就要介紹一下點解可以運作它家既產品可以做到個V面既效果呢?
應該用咩手勢等等呢?份量又有幾多呢?
今次呢個活動真係學到不少野呢~~


最後在活動完結囉,大會也希望各位女生女仕也擁布完美的V 面
就像跟TefuTefu 的Logo 一樣擁有像蝴蝶一樣的美麗
在此亦感謝品牌的邀請,令小妹可以更加認識呢個韓國品牌
希望將來可以介紹更多它家既資料比大家認識~


今次品牌亦送上了它家的產品給予我們試用,給小妹多一點時間
小妹希望可以體驗一下TefuTefu 是否可以令我可以變成蝴蝶一樣咁美先

最後送上我跟好友Wing 於當天拍的即影即有照片~
(可惜拍得我很黑黑的,我要美白唷!!)

唔知最後我地有冇機會拎獎呢xdd 



如果大家想隨時得到TefuTefu 的資訊可以到它家既專頁

而想更加了解它家的產品資訊或者優惠詳情,可以到它家的官網參考


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹













留言

熱門文章