【保養】。★ 拒絕當上黃生女生 ❤ 酢橘為你去黃美肌 。★。

近來電視又開始播起韓劇,雖則小妹是一個不特別追韓劇的人

但係近來也被這一套大家曾經也熱棒的"繼承者們" 
由於我真的不想看那個cut 太多的劇情,我已經短短一星期內
看回所有的劇情了,看這套劇....
我留意的是不是那個金嘆有多帥,崔永道有多情深
反而我留到的就是當中的女主角的肌膚是完美無暇

雖然大家都話,佢地一定有上妝架啦
韓國既裸妝不嬲都係做得好好,這個我是認同的,
不過如果要說的就是智孝的肌膚
就是我一路也想擁有的呢
要知道她在Running Man 忙是時常都要跑呀,走呀出汗極多的
但是她仍然可以有完美有光澤的肌膚

加上春天來到,美白就是皇道
但係對小妹而言,反而覺得要白先要去黃
即使做了人妻也不可變做黃面婆的嗎.....我絕對不認同的

而近來小妹就嘗試用了Innisfree 既
淨肌去黃煥采系列


既然要去黃,就要先要去角質
今次先要介紹的就是它家的
淨肌去黃煥采洗面泡沫 ($100/120ml)

呢一枝泡沫可以幫你清潔之如,仲可以落妝同時去埋角質
豐盈細密彈性十足的潔面泡沫不僅能卸掉淡妝、
更能深層去除都市環境中有害的污染物,深入污垢之間的縫隙,
提高潔淨效果。


平時洗面,大家可能會有用上洗面膏,洗面奶或者是以泡泡形式而成的
不過有冇諗過係Mousse 可以做洗面呢?
我真係第一次聽,仲係第一次試架tim 
就等睇下我既未使用之前既效果啦


呢個Mousse 小妹自己覺得只汞出一下份量就真係夠啦架啦
之後我自己就係將Mousse 搽哂在肌膚上
然後就將面前既Mousse 慢慢按摩就可以囉
然後就可以把它清洗囉~
肌膚的確是有一點光澤感呢~


洗完面,當然要用上它家的爽膚水啦
淨肌去黃煥采爽膚水 ($180/250ml)

搽爽膚水除左可以去角質之如,最重要都係平均肌膚既膚色
仲可以促進角質層的更新週期;
而脂溶性配方能深入毛孔,清除內在的黑頭污垢,
去黃淨肌,改善暗啞,打造細緻光滑、透亮光采的肌膚。


然後我倒上約一蚊既份量,然後我就先抹一抹肌膚上的角質
然後再把轉換化妝綿拍打一下,令其配方可以深入毛孔
用得耐D 就可以令其黑頭走出黎囉!!


最後當然要搽番D 精華,同系列既精華有
淨肌去黃煥采精華露 (HK$250/50ml)

1瓶去黃亮肌 全效煥發剔透活力光采
淨肌去黃煥采精華露,能有效去除肌膚表面的老廢角質,及改善色斑問題


精華是以汞庄設計,最令我估唔到就係
精華入面係有一個小卡位,唔怕一拎出黎就跌到周圍都係
而小妹就自己先汞了一下的份量就可以夠囉


最後搽埋眼霜同面霜就可以完成整個去黃護膚啦
雖然我未知是否真係可以完全解決
但係我自家真係好喜歡它家既洗面產品
因為好岩懶人用,因為始終你搽左防曬,就一定要用上落妝
但係呢枝洗面就可以一次過做到三樣野
加上它洗完面唔同平時D 泡泡一樣咁乾爭爭不錯呢~

其他的兩款我仍需要時間去用多D 先可以說到它的效果
不過精華不算太過補濕,如果你而家已經開始開冷氣的朋友
使用它們的時候,記得需要加重面霜既補濕效果啦


仲有一個小問題跟大家要講一下~
就係如果而家去到20/3 你去專門店買一枝
淨肌去黃煥采精華露 $250

就可以得到抽獎機會,就可以親自見到大家最喜歡的李敏鎬囉
雖然唔知抽中既機會高唔高,但係如果你都有興趣試一下的
也可以試買一枝,去抽抽獎
可以去見大家既男神之如仲可以去黃tim

詳情:
https://www.facebook.com/HKinnisfree/


希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
**產品資料由品牌提供,
當中體驗效果只限本人不代表所有人仕*

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^








留言

熱門文章