【食 ❤ 油麻地】 Girl'S Talk Night ♬ 一條龍吃到尾的糖太子 ✿

有時,我也認為自己是個幸運的人
身邊總是會認識到很多很多的朋友,有一些是朋友介紹的
反而最後我會跟她們更Friend ,更會時常聯絡

早前在日本,我收到一個小信息,
看到的時候真的又驚又喜,因為跟這位女生雖然說不是很熟絡
而她竟然在她的大喜日子中,找上我當上姊妹一職

早前就相約出來一聚,順道交換了我們的手信吧~
這兒我相約它在油麻地既新店試吃一番~
這次是我的朋友,她說它的名字雖然是有甜品店的~
但係實際係由正餐可以吃到甜品的小店呢~
它就是糖太子甜品店


雖然它位於油尖旺區,但它的價格就不算太貴~
約一百蚊一位,就可以吃齊整個晚餐呢~



女生嗎,始終也許吃得不太多。
最終我們決定點一客的羊架及長通粉
首先介紹一下點了的【法式香草燒羊架】 $108/

每客約有兩件的羊架,雖然說是份量不多
要是男生吃的就一定不會飽肚,不過它的肉質很鮮嫩
唔洗好似野人咁扯d 肉黎食,仲可以有番d 儀態tim

d 朋友好怕羊既”SO” ,小妹自家本身幾LIKE 吃羊的
對呢D 味就沒有太大的問題,不過它不算太濃烈

也算是一個容易接受的味道


另外我們再點上了這一款的【黑松露醬帶子燴長通粉】 $108/
雖然這一碟的樣子絕不是美觀的,但係又估唔到又幾好食
D 醬汁味較濃一點,可惜它的的帶子份量較少
不過我喜歡它的長通粉煮得剛剛好,唔會太硬同時又唔會淋哂咁樣
所以如果女生聚會又不想吃咁多肉,也許是這一個的粉類也蠻適合你的呢~


最後我就以花茶作為當天晚餐為終結吧
我想它家的花茶是以期間限定的
上次我就是看過朋友的介紹是菊花或是其他花類
而當天既選擇就是玫瑰花
不過就覺得當天的味道較淡一點
未能完全品嚐玫瑰花的香味


既然說是一條龍的,又怎少得有甜品既時光
這夜我們點了這一款是芒果窩夫配朱古力雪糕
不過未知是否因為影相影得太久,
定係窩夫本身是弄好後一路擺住呢
d 窩夫食落唔暖之外,仲要係唔脆....
所以今次呢個甜品,小妹覺得它相對黎講冇咁吸引之外
唔知係唔係我點錯了未必好吃的甜品?


今次這個晚餐,對於傾計真係幾一流
雖然冇人吹我地走,不過當中有個女人態度就真係認真麻麻
不斷係咁問咁你飲咩呀?係唔係花茶
問佢點解冇餐湯同包既兩個餐都係比得一份我
不過另一個男仔態度就好D既,唔知個女人發生咩事

然後有一樣野我真係好唔鐘意,就係餐廳應該會預埋有食煙既客人
所以有戶外位置的,不過我自家好唔鐘意佢地成日打開門
一黎攪到D 野食凍哂,二黎D 煙味根本就入哂黎室內
其實分隔兩邊都係一樣,所以呢兩樣係小妹最唔滿意既地方

或者我下次都係揀番D 平日去食,或者再搵日去再試下
再試下我朋友上次去食個D ,可能只係我食既唔岩好味
同埋個別既人攪到成餐飯都覺得好一般啦

今次介紹的是糖太子甜品
油麻地砵蘭街76號地舖

希望你地也喜歡我今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^









留言

熱門文章