【保養】。★ 親親大自然。不怕陽光曬 ❤ SHISEIDO 多元全日亮白乳霜幫到手 。★。

人愈大,對於去大自然遊戲好像反而更少了
不是怕曬就是怕太熱,對我而言最怕就是比蚊咬的嗎?
雖然對於太陽我不會太討厭,不過我仍是很怕色斑問題
所以真係防曬是一件不可缺少的東西

剛剛的星期天,我竟然去了跟大自然玩遊戲
其實是公司舉辦的春季小旅行,順道跟我家老闆慶生辰
當天我們去的地點是元朗錦田俱樂部
雖然說是公司旅行,實行也是跟同事的小朋友去跑跑跳跳
而當天小朋友最重視的不是燒野食,反而係摘士多啤梨

對於當天雖然朝早有一點雨水,幸好當天去到俱樂部反而沒有雨之外
仲有一點熱,加上在種植士多啤梨是需要大量的陽光
所以士多啤梨園的位置是完全沒有遮擋的,
雖然話係剪d 士多啤梨者但係其實一路行一路剪,
但係其實d 紫外線就一路跟住你黎照
短短半小時,如果你冇搽防曬既話真係咩斑都走哂出黎同你Say


所以係出發之前小妹就有用呢一枝
SHISEIDO WHITE LUCENT All Day Brightener SPF36 PA+++
多元全日亮白乳霜 $460/50ml

呢一枝防曬既特別之處,係一枝入面有四大好處
分別就可以美白,亮肌,保濕同時防曬
唔知大家平時會唔會試過,搽左防曬/有防曬功效既粉底就會愈用愈啞色
唔多唔少都係因為有紫外線既關係


等我又講下呢四大功效,又有咩咁特別,又有咩咁好啦
第一樣當然就係加入了「時間傳送保濕亮白科技」
就是把科技應用在控釋藥物原理上,令其微細膠
係每段時間都會隨即釋,就可以令一天都可以係美白成份當中
除左可以淡斑仲可以預防色斑既形成
最重要就係可以愈用愈明亮,而唔係啞沉沉既

另外它家也有一個特別既亮肌效果,就係呢枝防曬可以利用光線
轉化為粉末,今次仲唔係可以同陽光玩遊戲?
加上本身粉末呈白色,係紫外線之下,就會釋出螢光顏色,令膚色睇落更透亮
而家唔洗自拍器都可以拍到靚靚肌啦

而每枝既防曬係未使用之前都會有一條保險貼,雖然大家話可以用左痴番都得
不過小妹試過啦,拆左出黎係痴唔番上去架,所以一定冇得再呃人啦
而入面就沒有一層小錫紙包住,不過一打開就看到防曬剛好到樽口位
一壓它就可以囉,而防曬質地不算太淋又不會太過水水
最重要就係冇勁香既香料味道


按出適當既份量就可以搽哂成個面啦,
小妹自己就極力建議大家係拎大約五毫子的份量就夠架啦,
太多雖然就話可以擦係頸但係唔好咁哂架嗎XD

而我自己就會由內到外去搽,可以順住毛孔之如
又可以順道做一下按摩嗎,咁樣搽面仔可以排毒架


簡單幾個Step 就可以防止色斑,何樂而不為呀係唔係?
不如又等我講埋仲有兩大好處比大家聽下啦
呢枝既防曬蘊含有SPF36 PA+++ 
已經有效可以防禦日常既紫外光,當然你去玩水呀,戶外活動太久既就要加強啦

最後也是對小妹好重要既一環,就是補濕效果啦
因為有陣時一枝防曬,又有美白效果
其實真係會幾乾架,所以我有時都唔係好想用美白既產品就係咁既原因啦


而家春天又濕又淋,所以要一枝乾爽而唔淋痴痴既防曬
最重要係可以搽完佢好快就可以即刻上妝
對我而言它就是一枝好好用既防曬產品
而今次 SHISEIDO新推既呢枝防曬就可以做到我想要既野

首先我可以做哂護膚程序去著衫,著完衫我個臉即使係濕度咁高既天氣下
都可以好快地乾爽之如,仲可以比我快快上妝Tim 
加上當天我由朝早九點幾化妝,玩到當日既四點幾
個妝都冇變啞左之如仲Keep 到好有光澤感
我諗如果想化個韓妝,我諗呢一枝既防曬都應該幾幫到手


如對小妹今次介紹既產品有任何疑問,歡迎向我或品牌查詢

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
**是次產品由  theZtyle.com 提供
當中體驗效果只限本人不代表所有人仕*

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^













留言

熱門文章