【妝品】✧✦ 在潮濕天化出完美裸妝 ❤ Sooryehan 為你打造✧✦

底妝對於小妹而言,是化妝既重要一環
臉色唔好,即使再化幾多既眼線,眼影加胭脂唇彩也沒有用
在香港擁有世界各地既不同品牌
由剛剛學懂化妝的使用的2 way cake
到後來慢慢使用的粉底液,粉底霜
直至韓流襲港,BB cushion 既出現的確令好多好多既女生為之驚喜
其中一個也許是小妹吧?因為它的方便快捷的確化妝時間減少
最重要係自然透薄,不過唯一要說的就是它就是色系同衛生問題

不過近來小妹有機會一試又是韓國品牌推出既新品
它就是Sooryehan 秀雅韓既
金屬氣墊粉底  $395/



或者有人話"....乜貴成咁,又唔知係咩牌子,叫我一黎買咁貴?"
其實唔知大家會唔會留意到,韓國品牌的產品,多數也是買一送一的套裝
同樣這一款也是一樣的,它擁有#21 偏白及 #23 自然色系
是包含一盒的15g + 15g補充裝


不如我又同大家share 一下究竟呢一款既BB cushion 有咩咁特別?
又可以解決到色澤及衛生問題?
看似跟之前介紹過不同的產品外表上好像沒有太大分別

不過特別的位置就當然係它配合韓方人參成份及持久定妝配方
帶來長效保濕及解熱降溫功效
上妝後不但更貼服,亦不易變色或變暗
同時具有SPF50+ PA+++防曬功效
加上蘊含美白成份Vitamin B3及抗皺成份Adenosine
是一盒齊哂大家想既功能呢~


最令我驚喜,也是第一次看到的
平時BB cushion 都是以海綿裝著粉底液
而今次這一款就完全大不同
而今次它家利用了專利既金屬氣墊取代海綿氣墊
除左可以長時間保持粉質新鮮度、潔淨度、水份及溫度
最重要都係唔會令d 粉底變色,對我呢d 唔常化妝既女生最重要 


而它家的金屬氣墊,仲可以利用濕紙巾抹乾淨表面
從而唔洗擔心用太多,有細菌的問題存在
而小妹就使用它家的#23 自然色系,
對我黎講它的確太自然,而試在手上也完全看不出特別不同色
反而有一點光澤感在肌膚上,小妹就來分享一下
如果我只想膚色看得有一點氣式的分享吧


要睇變化當然先睇素顏,呢排唔知做咩肌膚又有d 變化
又紅又起粒粒,仲有好多好多既粉刺係度
真係一天氣變肌膚又變~


首先我會先利用粉撲直接輕壓在粉盒上,由於不同既力度都會出現不同既
滲透粉底既份量,所以可以由慢慢地加上去
而我就按一下份量,約可以搽到半邊面既,
由內向外印開,就可以有自然透薄的感覺


平時用上韓國品牌的粉底一定會總是白了一大度
即使你是購買的自然色系仍是會白左好多
但係今次的,雖然有明顯的不同,但係是同色
不過明顯提高了遮暇度,亦有光澤度


最後唔洗我多講,即使我搽完咁完番工
唔畫眼線都即時精神Upupup 
阿姐見到都話今日好似有d 唔同又睇唔出咩唔同呢


小妹將此粉底作測試,以有落碎粉同唔落既分別
當然係呢d 潮濕天氣,妝就一定會溶
但係究竟幾時會溶得特別快呢?
係韓國用上BB cushion 你可以完全唔落碎粉
不過係香港真係唔得,我記得有一次我趕住番工
但係又唔記得拎碎粉,咁個妝就係11點開始溶啦

不過如果落左碎粉,雖然去到3點仍然會溶
但係絕對唔會啞色也唔會有一撻撻~加上它的自然有遮暇度
黑眼圈?紅印?豆豆?一印就冇哂啦

同埋個金屬表現可以用濕紙巾抹走多左既粉底
再用乾紙巾印乾就可以Keep 到整個表面可以是乾淨
又唔怕有細菌滋生問題啦

如大家看過了小妹的介紹,也有興趣的朋友
可以到它家的專頁去看看及查詢唷!!

銷售點:專櫃地址︰崇光尖沙咀店B1/F    電話︰3911 1031


希望你地也喜歡我今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





留言

熱門文章