【保養】。★ 為肌膚注滿C60 ❤ 天氣變肌膚仍不變 。★。

天氣轉變,早前的肌膚敏感幸好已經慢慢好轉
不過近來的天氣真的有一點玩我們,時冷時熱
不要說我們穿衣問題了,最重要連皮膚都不知會否適應

但係近日收到一枝神秘的鐵罐,仲要講有齊十項全能
咁勁秋?又唔知係乜東東呢?


其實鐵罐中就是內有呢一枝
彩豐行出品既
C60富勒烯十項全能精華液 
$369/120ml
$2690/1000ml


究竟呢枝野有咩咁特別,有幾十項全能?
其實因為呢枝精華既主要成份就係C60富勒烯
或者你同我都未必知道究竟咩係C60 ,其實C60 係其實一項得到諾貝爾化學獎既成份黎既
而其抗氧化功能是維他命C的125倍,仲可以強效清除自由基,
從而撃退鬆弛、乾燥、色斑等各種肌膚問題,全面對抗肌膚衰老

最重要都係個一樣野,就係有加埋透明質酸,咁就可以令肌膚Keep 住補水鎖水啦~
而精華本身就是好易吸收,亦都好水水既,所以唔怕痴淋淋啦



而小妹就喜歡每次用上約3下既份量,都係個句份量可以由少少的慢慢加
唔係一野汞咁多,雖然可以搽係其他地方,但係唔好咁哂嗎xd

然後我自家就喜歡把精華加溫,然後就可以由內向外按摩
同時令精華可以吸收同時又可以令肌膚的淋巴通一通
最重要係可以V 面同時又可以排水嗎


用了精華後,即時效果就可以看到它的光澤度絕對有提高
而保濕方面就起碼也沒有乾爭爭的感覺
不過對於膚色改善也許仍未完全可以睇到,
不過如果對自己係屋企做Facial 就真係一流啦~


既然用左d 咁正既精華又點可以比佢哂左先得架
所以我決定要將佢Block 住係肌膚入面,唔比空氣拎走佢
而今次我就打算用上Sleeping Mask 幫忙

也許大家聽到Sleeping Mask 就已經即刻話唔好啦
好痴淋淋架,會痴到成個枕頭都係架
會攪到d 頭髮都係Mask 架...

唔知以上對話又係唔係大家既心聲呢?
起碼就係小妹既心聲之如,最重要我覺得佢會Block 我毛孔
不過近來我又試多左一款Sleeping Mask 
又估唔到佢可以令我對Sleeping Mask 改觀呢

它就是來自日本的咪咪之密語
胎盤保濕水療面膜 $399/20片(盒)


呢個Mask 係各位空姐大愛之物,大家都知道在空中工作
除左吸收左唔少既紫外線,最重要就係肌膚會極度乾燥呢!!
所以今次呢個Mask 最好就係可以幫到你解決
強化保濕效果肌膚保持幼滑飽滿的問題

要知道係飛機上,空姐既妝容係好重要,
如果你係客,係長途機入面見到個空姐個樣殘到乜咁真係唔方唔好囉
即使唔好話空姐,好似我地呢d OL 長期對住個Mon 
加上又長期開住冷氣做野,都係會好缺水架~

就等我為大家介紹一下呢包胎盤保濕水療面膜
首先使用它之前就做好你既Skincare 程序,然後就可以進行搽上面膜囉
面膜本身是呈現淡白色的Gel 庄,然後就可以把面膜由內向外推開
記得唔洗覺得蝕,用曬一包就OK架啦
最後搽勻面部後就可以按一下面旁的穴位就可以安心訓教囉


每次用一包,隔一天後再搽,小妹試足了四包,
的確它的保濕效果真係好好,由其有兩日,個人特別攰
連面都冇洗,野都冇搽。第二乾個面乾到想死咁濟
最後我都係用左呢個面膜急救一下,好彩最後個肌膚都可以急救好

雖然呢個Mask 價錢上貴一點,但係我又覺得它的效果
比起我平時想像的好一點啵,所以絕對值得一試~

C60富勒烯十項全能精華液可於彩豐行獨家發售
胎盤保濕水療面膜 可於Carrie Carries 有售
http://www.carriewears.com/store/p409/%E5%92%AA%E5%92%AA%E3%81%AE%E5%AF%86%E8%AA%9E_%E8%83%8E%E7%9B%A4%E4%BF%9D%E6%BF%95%E6%B0%B4%E7%99%82%E9%9D%A2%E8%86%9C_.html




希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
**是次產品由品牌提供
當中體驗效果只限本人不代表所有人仕*

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^






留言

熱門文章