【廋身】坐住按。坐住Flam 。☆ 我要完美的臀,我要美臀娃娃 ❤

自從我做左OL 之後,我個臀部就開始愈黎愈向橫發展
同我既腰部同時進行向橫發展
雖則長輩會同你講,好生養好生養
但係現代女生又怎會想有一個"豪華臀"係身
即使著衫都唔會好睇得去邊啦,由其一些窄身/貼身衫
真係咩缺點都出哂黎,睇見d 靚衫都著唔起呀

過完年之後小妹真係打算去做番運動去迎接做我老死既姊妹
不過基於又唔舒服又懶既關係,最後我仍未開始推行番
雖然係咁,就搵一些東西先為自己附助一下先啦

所以我揀來這一個一路也想買回來改善一下的東西
它就是OSIM 的美臀娃娃

今次這個美臀娃娃,主要會岩三類人仕使用
1) 長期坐的OL 們
2) 長期需要企係度既Sales
3) 家庭主婦


或者大家會覺得美臀娃娃 只係適合女生使用
不過小妹就認為它可以全家使用的唷!!!
不如就等小妹同大家講解一下究竟一部"美臀娃娃"

除左入面有一個"美臀娃娃" 仲會有一套穴位指壓球 
我很喜歡它用左牛仔褲款袋既型式去袋上
跟那個完美Pat Pat 是完美地結合

而袋入面是有三款共六粒的穴位指壓球
分別有【淺壓】,【中壓】,[深壓】既程度
當然可以按自己需要放在適當的位置上啦


而Pat Pat 跟本身的火牛是分開擺放的,不過它家有一個蠻好的設計
就是當兩者連接後,有一個位置可以把電制完全地轉實
一來不怕電制位置接觸點不良,二來又不怕其他人行過你身邊check 親啦


然而在呢部全球首部腰臀按摩器,當然有它特別之處啦
分別在它是有改善腰至pat 部既按壓功能之如
其實仲有按摩既功效,按摩呢一part 就最岩我有陣時坐到條腰都痛埋既時候用啦


在按摩器上分別有六種既功能效果
分別有專為按pat PAT 而設既
「塑造」結合脈衝式及持續式的按摩,促進循環且幫助代謝。
「美體」強勁的快速與慢速交替按摩,有助於強化臀部肌肉。
「舒緩」按摩動作的完美組合,有效紓緩腰臀繃緊的肌肉,
減輕因長時間坐著引起的酸痛及不適。

當然仲有三個功能就係腰部,腹部及大腿模式
同埋我剛剛說過的按摩模式

不過要留意一個小問題,呢部機唔係咩人都可以用到架
首先佢既闊度只有39cm,即係你肥多少
都好難入到個娃娃度按
同埋如果是懷孕者都不適合去使用架!!
而我近來就最鐘意一路用住它一路就去打文
而我既模式就用舒緩先,然後再按塑造
按完條腰會有dd "軟軟"地痛,不過按多幾次,反而唔覺之如
仲覺得唔按唔安落,日日都要按下先黎訓教~


除左按patpat 之外,小妹最鐘意就係利用它來按下我既大脾
當大脾就當然要利用上它的大腿模式
把娃娃整個反轉,然後放在大脾位置就可以進行按摩啦
也許我很久沒有回去做通淋巴,加上近來穿多了高跟鞋
令雙腳又易水腫同時又易抽筋,所以當娃娃幫忙在按壓的時候
那個力度很岩,位置亦很到,不過就是經常按按下就"線"左出去而已xd


其實仲有一個小功能係可以幫助按埋肚腩架,大家知啦
新年期間食咁多野,加上日又坐夜又坐,
真係個肚大到有d 似有左,避免誤會,所以都係做下運動同時
使用一下它家既腹部功能,幫下手先得啦

今次呢部OSIM 美臀娃娃比起平時大家見開的廋身按摩產品比較時尚一點
也完全不像平時的大大機在家中,始終香港地方人多地方細
而它就可以把它放在自己坐開的"登" 上
又可以按摩又可以慳位,最重要個娃娃設計超棒~
擁有美美的Pat Pat 睇見都覺得吸引
最重要係一部機可以成家人都可以受惠~
可樂而不為先係唔係? 我已經日日係我男人睇緊電視同時比佢按

不過使用呢個機既時候都有少少時間唔好用架~
就係係女生生理期前夕及進行期間,始終此產品是會令你血液循環
你生理期時使用,只會你瘋狂地來呢~
而懷孕既女仕亦不建議去使用,避免影響胎兒既健康
等生完bb 又坐完月先再來使用吧~~

今次小妹既介紹就係咁多,如果大家都對此產品有任何問題及查詢
可以到它家的FB 查詢
而今次小妹介紹既產品而家OSIM 也有進行推廣活動
大家可以各大的專門店試坐/用之外,我知道屯門吉之島也有一個活動推廣呢
每部售價$1680

希望你地也喜歡我今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
產品由OSIM X Beauty Exchange提供

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^








留言

熱門文章