Angel's My First

第一次用yahoo既blog..好似好out了

見到好多人都有自己既blog..而家先開始

之前用xanga,而家想轉一轉...

同岩新一年....試下新野都好嗎~

講完一大段廢話...

講番正題好d


仲有幾日就係情人節啦..

本應係開心既節日...但係好似愈黎愈近就愈黎愈down

雖然有情人...但係可能都係Lonly 咁過

準備好哂d禮物...但係唔知點送比佢好

好期待有他送的情人節禮物...

當他說了...今年冇時間去買野比我

那時..真的很想喊...

一年先得一次...

雖然同佢講我唔介意冇禮物收~但係女仔不嬲都係口講一套心講一套XDD

不過而家連陪我既時間都冇....我真係好唔開心呀

上年我生日...正日都係自己一個過...

上年平安夜~除夕,都係留係佢家中渡過

我認為作為女友..應體諒佢....

但係所有一年先得一次既日子....永遠都係自己過

情人節...情願它不會來...

留言

熱門文章