我應為自己的後路著想?

上星期四...突如其來既勇氣令我去辭職!
數數手指...仲有3星期多...
我快要離開呢間公司....其實都有d唔捨得
唔係唔捨得間公司.....係一班玩得好開心既同事
每一日最開心就係食飯既時候
有個傻傻下既~傻ken~講埋d野88痴痴咁~其實佢真係好nice好cute~


有個好鐘意笑~又好愛打機既傻妹仔iris~同佢一齊真係好開心
有個對我最好既上司Derek~有時佢既gap真係好好笑~
當唔開心既時候~佢會安慰我...哄番我~
But~anway~我唔想再係呢間唔當我係人既公司度做
因為....呢度比我既人工跟本...唔成正比..
加上係度未開心過!
近來好多朋友仔生日呀>w<
銀包d錢好唔見洗呀~~~
The First~我同事Rita~ in the 6/6
The Second My Best Friend Ah Mo 6/17
The Last of the June is ............楓無缺XDD
in the 6/25~~~
And than with my Offlice Friend in the 6/18 唱k~
父親節~in  6/17
嘩....只係6月都咁多錢要洗
7月仲慘~冇野做時又有2個大人物生日...
嗚...錢錢錢錢~
真係要唱leo首歌la~^^ 
至從辭左職~冇OT啦~~
今日準時收工咁番到屋企~同大B食飯~
順便睇眼鏡~大B叫我帶左CON先去睇~
因為我好難睇岩唔岩自己>.<
好怕7月...7月我會失業~我怕...我怕搵唔到野做
我怕唔夠同人地爭做CLERK~
心情好煩憂......點好>.<

留言

熱門文章