最特別的214情人節-----春茗(1)

終於終於我又打下Blog 啦,今年既情人節終於唔悶~仲好精彩tim ar!!!

不過唔好以為阿邊個比左d 乜驚喜比我......

而係我今年同左我公司既同事一齊過呢一晚呀!!!

214既朝早大家都好比心機咁做野,預備準時收工番屋企換衫,

而我就冇番去~我同幾個同事去左食和民~之後落左旺角朋友間Cafe 度坐,

坐到7點鐘就出發去逸東酒店啦......

去到先係7:15 係個酒店門口等埋其他同事一齊入去....

唉,.....今年唔知攪左個乜鬼,將d 人拆散黎坐,,,,,

我完全悶到抽筋.......

好在影相時候我就最開心啦.....

又係我狂癲既時候.....XDD

想睇相~~去我Facebook 度啦.......



今年要表演...但係竟然係最尾.......我地好努力咁練架喎

或者真係太亂啦~~又太多人既關係

今年抽獎都係冇我份...

不過最重要我都幾享受呢一日....

想知點解,,,,睇埋下一篇啦

留言

熱門文章