09/09/09 特別的一天

今日係一個超特別既日子......因為今日係09年9月9日~~


都唔冇咩可能再有第二日,係呢1個咁特別既日子入面


我有一位好好朋友,係呢一個好特別既日子入面


同佢最愛既男人走入另一個階段....


我真係"登"佢幸福快樂,雖然我未能親身的跟她說聲新婚快樂...


雖然我沒法親身的看到她幸福的一面,


但是.....我知道我對她的祝福~


她是知道的,我最希望朋友你.......今年結婚~


下年生b....最好出生日期都係10年10月10日~~


咁就最完美啦......新婚快樂!!!Iris~


______________________________________________________________________


今日約左另一位朋友出黎食飯+送番份生日禮物比佢~~


慶幸今日可以收早......7點已經出到去旺角啦.....


本身打算去左買左禮物先,但係唔岩既關係...


正當陪朋友去拎錢既時候....我突然講我好想睇"孤疑 (Orphan)"

mov


其實我都冇打算朋友會陪我睇呢d戲


因為識得我既人都知道我係唔睇得鬼戲同恐怖片...


因為坐我隔離既人會好慘....


朋友話佢都有興趣睇呢套戲....


就即刻去左百老匯睇下有冇位....又咁岩得好彩比我地睇到7:50 個場


成場戲冇我所想恐怖到咁.....雖然都有嚇位....但係都有笑位....


所以3級.....我都唔明點解....但係後尾個細個囡不斷殺人我個陣真係好驚...


雖然短短的一個晚上...是興起的約會


其實我都幾享受放工之後仲可以同身邊既朋友去下街咁...


雖然我而家番工番到好攰....


因為實在太早起身啦......好攰呀!!!!


朋友們~如果要玩足一日,煩請請預早約定呀!!!


留言

  1. Iris早生貴子~~~~ 妳又去睇恐佈片呀...又唔叫人!!!等我借隻手俾妳攬住叫ma....哈哈~~~~ 我諗起上次妳睇record個樣...好好笑~~~
    [版主回覆09/10/2009 23:11:00]iris 我等你個小b 出世...
    係啵~我又去睇戲...今次驚都唔及上次...
    上次我叫足成場....雖然我都唔知佢做緊咩xdd
    但係今次我係囡囡係咁殺人我先驚囉...
    所以.....我又開始心動想睇恐怖片啦~baby

    回覆刪除
  2. 下次去睇d仲激d既!@@

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章