就快過試用期.....

轉個眼到月尾.....我係呢間學校就做左3個月....

雖然我覺得唔係做得特別開心,仲覺得唔知自己係度為D咩?

就係為左舒服既番工生活.....早前好朋友話佢公C請人叫我去試...

而呢份工就係係西武做Sales....同左屋企人講冇支持仲要比佢話番轉頭

都唔好話唔灰.....又係屋企人叫轉行,唔好成日搵文職.....而家轉做sales...又話唔岩我做......雖然知道阿媽係為我好,知我唔企得.....但係有時我又係度諗唔試過又點知自己真係做唔黎.....雖然之前都試過做1星期sales...都頂唔順....

係學校而家有個計劃~就係要我地sell 新生黎我地學校補習....仲要定左1個數量...雖然我地仲未到...但係聽到我主任話靠我個陣,的確有d 開心架,起碼比人知道我真係得架嗎....可惜對於人事上.....我依然做唔到......睇完2012 之後,我好認同,囝囝話其實佢地後父唔係男主角諗既咁衰.....其實我都唔期望全世界都鐘意我,但係我都唔希望我身邊既人唔鐘意我,個種感受好難受....

留言

熱門文章