七仔 & Venus Wedding 之 伴娘任務

6/12/2009 我既一對朋友們要走入佢地既另一階段。

七仔同Venus我由佢地開始拍拖到準備結婚,到而家擔任伴娘角色,雖然短短兩年時間,但係已經大大不同。

雖然係呢個婚禮入面,我同新娘子好多好多既不和,好多好多既不滿,但係亦冇阻我同佢之間既友誼。

今次呢個婚禮真係令我覺得結婚係好煩洗好多錢,好多好多細野要準備....但係可以同自己鐘意既人走入人生既另一階段又真係好幸福~~

---------------------------------------------------------------------------------

5/12星期六

我收左工之後就去左帝京酒店想放低我包激重行李...上去酒店房,但係足足等左半個鐘佢地兩公婆都未肯落黎.....等左激耐,我又再打上去比佢地,最終因為意見上佢地兩個又係度鬧交...放底左之後,我就去番join朋友食飯....食到咁上下,我就番酒店join番我既新娘子,就開始準備明天既野,包括佢個日既私人物件etc.....

攪到咁上下...我地就開始佈置酒店房......先黎門口....**1579**




再黎入面既佈置.....




兩度都係我整架.....不過只係整左呢度兩面,因為都冇哂特別位置可以整到....

整到咁上下...搵定聽日需要既野就準備去訓....但係我個日就訓得唔多好,最終4點幾訓....6點半起身....好耐都冇試過咁早起身....旅行個陣都未試過咁早起身。

一起身我就開始拾定D野出黎,反而新娘唔知係度忙D咩咁....最終我就叫佢快快手沖涼洗頭,轉個頭化妝師就已經到達酒店樓下,我又要沖落樓下接佢上樓,但係個陣我都仲未刷牙洗面,真係可以講一句會嚇死街坊XDD

接完化妝師上黎冇幾耐,就到姊妹Ada 到達酒店,我又要不顧儀態咁沖落去接佢上黎,都好在Ada 幫我地買左早餐我都可以安心去沖涼洗頭...

差不多7點半個陣另外兩位姊妹都到達左酒店,我就叫左Ada 幫我接佢地,因為我已經冇時間分身做咁多樣野.....最終我沖完涼洗完頭拿拿聲就吹頭準備set頭化妝....

新郎都唔知幾點個陣就不斷打上黎,但係由於我地又未set 得掂d野,正當我準備set頭個陣攝影師們上左黎影花"水"...點知...攝影師一上黎就同我講恭喜哂新娘子,即刻-口-都唔知好笑好嬲啦真係,之後就拿拿聲玩接新娘遊戲......但係我覺得一切都太快.....同咩都做唔到....就話玩完.....話哂我第一次做伴娘....我都唔想咁完既接新娘遊戲.....

新娘就接左啦....仲有好多好多時間.....都可以去影下相先,










接完新娘又影完相....我地就準備坐車落奇妙欣典啦




去到奇妙欣典,反觀佢地個環境唔夠 E甸園靚,第時結婚....我都係鐘意張太嫁個陣既hall ~~不過都係唔係而家既事:p


奇妙欣典就會以教堂型式咁行禮....岩一般係基督教既朋友...而租唔到教堂既朋友啦~自家認為.....


行完禮....番去酒店斟茶比埋奶奶...就拾哂所有野去食飯.....去到酒樓個個好似餓狼一樣.....食呀....xdd因為我真係好肚餓
食完飯就準備去番觀塘酒樓準備....一開始就唔係太忙...仲可以坐下...仲可以落下街買野etc.....後期就忙到自己都唔記得要做d咩啦......都係個句....成晚都比人係咁叫.....伴娘伴娘......野都食唔到啦......




留言

熱門文章