【美妝】 自然。底妝。透薄 ◕‿◕ 會發光的Miss Hana BB Cushion ♪゚

BB cushion 多年前由韓國引入香港,
我想小妹也介紹過不少品牌既BB cushion 產品
今年連不少的國際品牌也推出了BB Cushion
唔知來自台灣品牌Miss Hana 光透無瑕氣墊粉餅SPF50
又會唔會比起韓國同大品牌既產品更加吸引呢?


每一盒既Miss Hana 光透無瑕氣墊粉餅SPF50
都會有一個小粉盒的,連同一包未曾打開既BB cushion

拆開包裝袋後就可以把cushion連同海棉一同放入這個白色的粉盒內
而今次我要分享既就係02 明亮色,
跟平時的其實品牌的Cushion 一樣是會卡一聲就可以隱陣架啦
點樣拆點樣推都係唔會突然甩出黎架


跟平常的BB cushion也是有一層保護膜
但是要說的就是今次Miss Hana 的粉撲
跟平時不同的就是它的撲位不再是藍色的
是跟粉底的色有的像,最重要使用左第一次後
也不會覺得很Dirty 的感覺,冇理由每次用完就拎去洗架嗎


介紹左咁耐,又點可能唔試上面分享下先得架
今次小妹就以一個蠻短的髮型去示範一下唔同既效果
先來素顏一下,可以見到我既眼袋本身都有少少係度,
加上鼻子唔知點解永遠有d 時間總係紅紅的
咁就睇下佢今次既遮暇度啦同埋個色差對於我係有幾大分別既


跟早前說的一樣,係Miss Hana 既cushion 海棉
跟大家平常買到或者得到有一點不同,
它的撲位顏色是跟回粉底色系差不多的,
即使用左2-3次既次數,個棉都唔會因為有粉底既色係度
攪到好似好污Jo 咁樣,而我習慣就係輕壓一下
唔夠先再慢慢再加番d 粉底係肌膚上面


睇落粉底既顏色好似比較偏白,開頭都驚會唔會好白呢?
有d BB cushion 識得自動追色,但係呢隻搽左上面
反而又唔會太白啵,薄薄一層咁可以搽到半邊面啦
不過對於遮暇度就認真唔算太高啦,但係明亮度就認真唔錯


來看看點解我話明亮度係唔錯啦,好明顯地搽左粉底
亦可以好清楚咁睇到個效果去到邊度,
但係對於遮暇問題,都係需要遮暇產品
如果我當天皮膚上不錯的話應該單使用就可以囉


在自然光下,整個肌膚也好像發亮一樣
只是簡單的畫上一條眼線,就可以把素顏變得更有精神
誰說黑短髮的人,簡單的化妝也會很殘的呢?
今次我就示範了可以快速地上妝同時又可以有醒神既效果


係唔係估唔到來自台灣品牌既Miss Hana 都係不錯既效果呢?
其實我早前已經知道它家既眼線好出名,
但係亦估唔到連BB cushion都做到咁不錯,
如果可以連遮暇都做到更佳就更好啦
或者我本身既肌膚有因為多一個人影響左,
但係對於肌膚本身冇咩野既朋友絕對係一件不錯既佳品呢

講左咁耐,唔知點解大家有時會唔會去睇下D 網站
睇下究竟D 新品或者D 想買既產品究竟係唔係好用呢?
老實講唔通下下睇人地既blog? 當然我好想大家會睇我架啦
但係而家我就知道有一個網站叫OhGlam 
入面就會有好多大家常見或者新品既Reviews


咁就唔怕買左伏品之如又可以睇下唔同人既效果啦?
最重要係多元化d 唔係單單一件產品睇到資料嗎
又可以同一時間睇到其他唔同既產品
女生買野係冇限住要咩時間同價錢架嗎

**希望大家也喜歡我今次既介紹**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^











留言

熱門文章