【療程】舒服到訓得著既刮痧 ◕‿◕ Yinensis 檸檬刮痧 ♪゚

看到這個Yinensis然淙養生文化館招牌
是否有一點覺得很熟悉的感覺?
對呀!因為小妹之前曾做過它家既減走包包面療程
但係朋友仔就話佢地鋪頭呢排好似出左好岩夏天做既Facial
我心諗有咩Facial 係專岩夏天做架?
唔通係做薄荷既療程?
佢話係我最愛既排水療程,仲要係做身架tim
正呀!!我呢d面仔呃到人,實情肥到嚇死人
等我上去睇下係做d 咩療程先?

原來係講緊呢一款檸檬西柚精油刮痧按摩】
一聽到刮痧呢兩個字即刻有少少面色一沉
咁咪好痛?咪攪到成個背部都係一條條血紅色痕
一陣老公會唔會問我發生咩事架?
不過去到店鋪時,美容顧問就先查詢一下
我身體有否不適或者最想排水既地方?
真係好想講除個胸,成身都好想瘋狂排水呀!!

好啦!!然後就可以安排我去換衫上床準備刮痧啦
好囉!我準備啦!!

雖然今次既療程真係叫做檸檬精油刮痧瘦身
但係完全唔會有匙巾呢家野,
只係會有檸檬精油同埋草球
究竟呢兩樣野可以點幫我做按摩?就可以睇落去啦


咁今次我就主要揀左做腳既,認真的跟朋友們外出
我也多數是穿上T-Shirt 牛記出街,唔係因為我要餵奶既關係
係因為我有一隻甲組腳,或者可以話係象腿?

首先治癒師就先利用精油塗勻我既腿部位置
再利用微熱偏暖既草球輕壓腿部上既穴位
令精油可以滲透於身體內,
有效地幫助排毒同血液循環同埋可以加快新陳代謝

治療師指初時因為怕草球太熱所以會快速地移動
待草球冇咁熱既時候就會慢慢地係身體上面進行少許按摩,
草球加上精油,訓係度都聞到陣陣既檸檬西柚香,
真係會令人好放鬆,超想訓一下教


以為咁就完?當然唔係咁簡單啦!
講明係刮痧又點可能冇刮呢樣野先?
不過我地既刮就唔係真係拎條匙巾刮咁痴線
反而係利用一個養生罐連同精油一同推至淋巴位置
全程係某些位置出現怨痛,最多一兩下出現真係好痛既時間
不過認真個句,真係短短45Mins真係好唔夠喉,
係我最放鬆既時候,轉眼就話夠鐘啦....
點解快樂既時光總係過得特別快


真係唔可以唔放番對比圖出黎,
講真的,此圖不是美圖瘦瘦的,
完全真係即時排水,即時排水腫
連治療師都話睇黎真係好攰同埋我地呢d 長期坐既人仕
特別易水腫,同時因為我D 淋巴位真係好塞
所以我下體唔易出汗,同埋我腳毛孔都好塞
排水能力都真係比較差,同時又少郁動
如果可以Keep 住做,下身既體型可以更加靚同冇咁腫
聽完真係好心動呀!!但係始於我唔可以長期擺底阿仔
所以都係考慮下先啦...


如果大家睇完我既分享都心思思?
又有D興趣?唔好話我唔話比大家知
而家只需要 優惠價: $168 / 45 mins
真係好舒服架,又好爽皮真係快d一齊約下試做啦

療程地點在尖沙咀及觀塘亦有分店
地址:尖沙咀漢口道28號亞太中心3樓11室
電話:2818-0818
觀塘成業街6號泓富廣場10樓1008室
預約電話: 3152 2355
Whatsapp: 9713 1152

Official Website:http://www.yinensis.com/index.html
Official FB:https://www.facebook.com/Yinensis/

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com

留言

熱門文章