【保養】開架價錢。專櫃質素杏仁酸◕‿◕EJG 7%杏仁酸植萃精華液 ♪゚

對於杏仁酸,唔知大家會對佢有咩感覺?
是用作煥膚嗎?美白嗎?
沒錯,杏仁酸的確可以做到有少許美白的作用,
重點亦可以幫助推出黑頭,粉刺等等
最重要都係可以抑制黑色素,可以改善黑色素沉殿既問題

早前我就有機會試到台灣品牌EJG 伊澤靚
如果有留意台灣既產品既朋友,都知道台灣86小鋪
就好似我地既SxSx 咁樣,今次要分享EJG 既唔係佢地既清潔Mask
反而係想介紹佢地既杏仁酸植萃精華液
EJG 既杏仁酸植萃精華液既家族入面
有4枝既家庭成員,分別有7%,12%,23%及30%
杏仁酸植萃精華液既主要功效就係可以
促進肌膚新陳代謝,代謝老癈角質

通暢毛孔、淨白、明亮肌膚

重點呢枝精華係不添加西藥、酒精、色素、
香料通過SGS重金屬(砷、鉛、汞、鎘)檢測,PH值3.5以上
而今次我要分享既就係最溫和既杏仁酸7%
初次使用既朋友就係最岩用架啦
即使咩肌膚都用到,當然敏感肌既朋友擔心
會有敏感既情況,亦可以試下單點一些地方先
如耳背或者下巴位置,確實沒敏感後再使用



如果你問幾時先需要使用杏仁酸?就係肌膚無神無氣~冇乜光采既時候
利用左以溫和親脂性之杏仁酸,對於肌膚的親和度相當高,
並結合膠原蛋白、玻尿酸、綠茶萃取液 、洋甘菊萃取液、蘆薈等植萃精華,
以達到對肌膚更佳的修護效果,含舒緩成份,溫和調理膚質,
促進肌膚新陳代謝、代謝老癈角質、通暢毛孔、淨白、明亮肌膚。
而杏仁酸主要成份包含了杏仁酸、膠原蛋白、玻尿酸、
綠茶萃取液、洋甘菊萃取液、蘆薈萃取液

而杏仁酸質地好水水的,唔淋同時唔會有怪味
同埋佢利用人係吸管設計,
每次使用大約汞3-5 下既份量就可以啦
當然亦可以按自己需要既調整份量啦



我大約用左差不多10日左右啦,
因為我有時懶同時又攰,有時都Skip 左冇點搽到
不過的確使用左幾日之後,的確係明顯地有亮白既效果
當然唔係叮一樣咁白左啦,而係有光澤左
重點係我利用左D 棉花棒同杏仁酸去推黑頭粉刺
真係推左兩-三次,然後再利用個化妝棉同D 暗倉水抹一下
好多油脂同埋D 粉刺會走黎同我Say HI
當然我信係長期用先會見到有好既效果,
所以先出一下比大家睇下先,比D 時間我用光
再拎個樣比大家做比較啦


最重要都係要講錢,講明係開架既價錢
呢枝杏仁酸大約有30ml,當精華咁用都可以
但係呢枝精華都只係賣緊$79/枝
真心係抵玩既,同埋佢真係唔會有刺激既效果
當佢幫你推垃圾既產品都好好用呀

以上產品可以到各間My Princess購買
亦可以到佢地既官網購買

產品查詢:


就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com



留言

張貼留言

熱門文章