【保養】♬親子。夫婦的甜蜜時光 ✿瑞士寶寶有機純天然果薑玫瑰按摩油✿

近來呢個寒流真係凍到要命,
真係一早起身又辛苦,沖涼時又痛苦
又要擔心小朋友會唔會冷親
最痛苦一定要講係放左工番屋企煮飯時
係洗下D 菜洗下D 肉時,唔通真係下下用熱水咩?
有媽媽教用手套,但係有時手套唔係真係真係好方便

天氣一凍,我先生身體又叫救命
因為天氣一乾或者轉天氣,佢既濕疹又黎同佢Say Hello
所以近來我地家,使用最高既產品就有呢一枝油!!

油之嗎,有咩咁特別呀?去超市都有把BB 油買架啦
但係而家我揀既,最好都係天然/有機同埋小朋友都岩用既
所以今次我要介紹既就係.....
瑞士寶寶有機純天然果薑玫瑰按摩油


咁係介紹呢枝油之前,不如先介紹一下它當中既成份
瑞士寶寶有機純天然果薑玫瑰按摩油純天然成份,
德國製造,而且還有德國BDIH有機純天然品質檢定認證,
原料均來自於天然植物提取,100%純天然製成,
不添加任何化學物質,天然、溫和、安全、純淨、環保,
產品暢銷全球,給寶寶最安全的皮膚護理。
溫和的配方均來自富含活性營養素的有機植物,

滋養寶寶嬌嫩肌膚,
避免普通含化學成分的嬰兒產品給寶寶帶來的過敏與傷害。

不僅適合嬰兒,亦適合孕婦使用,對孕婦及胎兒絕無副作用。
尤其對孕婦手腳腫脹、抽筋等情況,可安心使用。
有機研製薑精華配方,配合適當的按摩,

熱力滲透至肌膚,促進血液循環,可紓緩疲憊的肌膚。

另外按摩油係淡淡的黃色,一倒出來就是有陣陣的薑味
不過絕對唔會有那眼既情況,係咁凍既天氣按一下真係好舒服
天然有機果薑玫瑰按摩油含7種天然植物提煉,
大豆精華、甜杏油、辛酸/癸酸三酸甘油酯、
維生素E醇、玫瑰、柑橘及薑精華。
質地絲滑,營養豐富不油膩,
淡淡的玫瑰果薑味道不會過份濃烈,
而且還保護及滋潤我地既肌膚

上星期寒流剛剛到步,加上連續多天的活動
又面試又活動又飲宴,經常性要抱住一個小小米之連
的確真的有一點吃力,就襯小寶寶訓著左
就來媽媽一個放鬆時間,
一個晚宴,除左要跟親友們帶著小寶寶打招呼
又要穿著高跟鞋捉馬騮,一對腳在第二天真的痛得要命了
就襯沖完涼拿拿聲拎出按摩油幫自己按一下腳
順便幫自己推一推排一排毒,
呢枝按摩油跟平時用開既唔同,佢唔會成手都油泣泣
當雙手摔兩下再按摩時候,腳都有點加熱效果
加上有陣陣既薑味,好舒服按完好好訓
最重點係按完腳,走入冷冰冰既被窩都唔會覺得訓唔著呀


當雙手摔兩下再按摩時候,腳都有點加熱效果
加上有陣陣既薑味,好舒服按完好好訓
最重點係按完腳,走入冷冰冰既被窩都唔會覺得訓唔著呀

同埋按完效果好明顯,連續用左大約4-5日
腳上既乾紋即刻唔見左,同埋真係好舒緩到腳痛
搽第二日就已經冇左個種怨痛感覺,最重要係訓教時夠暖呀


爸爸見到我自己推腳推得咁開心,
又話可唔可以幫埋佢按下肩部
唔知大家會唔會因為生左小朋友之後,
係少左同先生有交流/或者冇左之後咁甜蜜
好似所有精力都去左小朋友身上?

我同先生就係一個好好既例子,
或者Gogo 真的得來不易,係肚入面經歷左好多野先出到世
加上佢係第一個,我真係全副心機擺係佢度

襯係同老公按摩時傾下計,講番之前成日鬧交既問題
好似間房d 衫邊個執,大家幾時一齊執野等等
有時真係一句說話就引發罵戰,
唔想係小朋友面前成日鬧交的話
如果我唔係太攰,都可能同老公黎過按摩心底話時間


如果大家有留意過我既專頁,
可能小朋友真係愈黎愈大,佢愈黎愈重
我隻手就開始愈黎愈痛,
之前試過針灸,但係冇效
再之後再試過睇跌打,係有好轉,但係未轉完好
所以有陣時,我都會拎按摩油/跌打酒幫手按一下舒緩下


早兩日係床哄緊大少訓教,一路係到自己按手之際
大少望住我按手,就突然自己走黎幫我按下
即時好Warm 呀,同時我亦有同Gogo 講
因為媽媽有時要抱你,攪到隻手痛所以要按手咁
佢聽完仲係我隻手上摸摸話痛痛
其實小朋友真係明大人講既野
真係一個好好既教導時間
爸爸即時好眼紅呀xdd


如果大家對於我今次既介紹,有任何問題/資料查詢
可以到它家既FB查詢

如欲想購買此產品,除左可以到各大分銷商,
亦可以在網上選購
https://www.swissobaby.com/index.php/product/detail/21

早前我也曾介紹過它家ÖKO FAMILIE 既產品

仲有經它家既官方網店購買,滿$500 仲可以免費送貨
ÖKO FAMILIE官方網店(訂購)

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com

留言

熱門文章