【 懷孕❤紀錄 2021】期待已久的小二寶 ♬我要再一次當上媽媽了✿

當大家睇到呢一篇文章既時候,
我應該可以公佈比大家知道我有了二寶囉!!
這一次的二寶來的非常之不易

其實由Gogo 出世之後,我好決絕地話唔會再生啦,
一來因為住屋問題啦,二來都係跟同屋住既問題
三來真心覺得自己老公一定唔係神隊友

不過身邊既朋友,同日谷既朋友,
大家都不知不覺都準備有了第二寶了,
然而因為社會運動,疫情.....
真的令我覺得是時候給gogo 一個伴的
疫情期間,他常說好想有個bb 陪佢玩,
好想有個小朋友陪佢,攪到我都心思思不如考慮一下吧,
其實爸爸都話其實他一路都想要多一個,
只係他既年齡影響左驚佢養唔掂~
最後大家都決定了再去試一下吧

努力左一段長時間,每次都說不如算了,唔試啦~
然後又係唔死心,加上愈黎愈多朋友給我好孕棒,
連那一個貴貴的ClearBlue 也買了,可惜仲未用得著
就真的估不到這一次真的沒想過他/她靜悄悄的來到

其實懷孕後大家也有不同的不適,不過我的不適提早了不少,
在記得等待月經來的時候,就是總是疲憊得不得了,
差不多一星期,每天只想訓係床,每天只想睡
然後就有一點作嘔作悶,還以為是腸胃炎/中暑
最後當然就是腰痛啦,我終於了解到點解之前中醫成日問我有冇腰痛啦

我知道今次再要小朋友,必定再經歷之前哥哥既痛苦時間,
起碼一定會經歷要考慮會否有地貧重型的問題
所以今次一切也不特別的緊張,
就連爸爸也未知道,他將會再當爸爸了~

我想襯著父親節會告訴他這個消息,
未知道他的知道會是怎樣呢?

其實在這次二寶來臨也令我有一些擔心的,
回想之前我的Blog 文,我也每天也測那一枝驗孕棒吧
今次我也是,我這次也是遲了兩三天,
反而驗孕是因為想快點來吧,我可以再次安排下一個月的功課
但這次想不到的驚喜,拿起綠D 驗了一下,
好像出現一條淺淺的控,心想不是嗎? 
當日放工後就即刻買了一枝驗孕棒回家準備第二朝再Check 

但係在驗孕棒的紅線控,係完全係好似可有可無的
真的好似不似,又好像是的,
最後我每天都好似傻婆的每天一Check 的,
最後看到那條線不斷加深才開始安心

確認了真的是有孕後,就立即去約了婦產科醫生,
約了大約是7w的時候去看閃閃了
本應都考慮不如直接等7w 後拎了証明就直接再排醫院及健康院

雖然口說不太緊張,但心裡仍是緊張的,
剛好最近Gogo 的學校要放假了,既然要請假,
我就直接去了家計會做驗孕手續,
拿了懷孕証明就可以去安排囉!!

---------------------------------------------我是分隔線--------------------------------------------------------

不知道是否因為疫情關係,盡可能都不想人群聚集,
今次預約的安排,大部份都係可以直接利用App 去處理,
或者是利用電話去預約就可以囉!


就像我是屯門區的,健康院及醫院照Oscar的都是分開的
不過原來而家孕媽媽的檢查,在仁愛堂現在是不受理了,
孕媽是需要屯門碼頭的湖康健康院了

不過如果你是可以直接上網print out 那一份的預約文件
然後拿住你的懷孕証明就可以打去健康院預約囉!
我就被安排大約是13Weeks 後的時間

然而照OSCAR的就可以直接帶上懷孕証明
連呢一份既文件,帶同ID Copy 就可以直接上屯門醫院主樓T9 的
要留意唷,因為疫情關係唔可以有孕媽之外的人仕
當日帶住GOGO 上去,幸好都冇比姑娘鬧,只係叫我下次唔好再帶啦

另外亦有媽媽告知,其實而家醫管局有一個HA Go app ,
只要你有懷孕証明同時填好資料就可以不用特別走到醫院囉
所以大家可以看自己的需要,參考一下究竟怎樣去登記啦

暫時這一篇我仍是懷孕的超初期,暫時真的沒太大的情緒問題
希望下一篇是跟大家分享我的閃閃吧


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀
Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
小魔怪。私家竇



留言

熱門文章