【食。屯門】▌食Buger 唔洗一定食連鎖店 ❤一齊去4B 區搵野食▌

唔知知你知唔知咩叫4B區?

如果我講屯門虹橋你知唔知係邊?

如果你通通都知你一定係一個屯門人


其實係屯門虹橋景峰區都不少小店,之前朋友住左係呢附近,

一知要搬走,最唔捨得唔係間屋🤣

係最唔捨得都係附近既小食店


最近我就去左附近搵野食,朋友就話公園左仔附近有間專賣Burger嘅小店

因為佢地d Buger 既漢堡每塊都足足有120g 

嘩,聽到都有d 流口水~所以就襯阿仔去上興趣班,即刻去買定外賣等放學


呢間小店唔算係好當眼既位置,唔係朋友教定我行,我都未必識黎

等係文尾再教大家行黎搵食,重點要介紹佢地既漢堡啦

漢堡總類都有差不多十款,單點價錢由 $30-$56 不等,

同時亦照顧唔同朋友需要,有豬/牛肉選擇


朋友仔就話,如果要試就一定要試佢地既貓霸漢堡 

因為足足有兩塊大牛肉扒架,加埋菠蘿片🍍同蜜糖芥茉醬,

非常Yummy


所以我都決定點左呢個皇牌試下,單點呢個漢堡就$56 

加多$13 就可以轉套餐

套餐可以選擇薯條🍟或者薯餅同一杯飲品


當時店主同時有推介我加錢試下佢地既特飲,

朱古力,每杯加$8-22/不等


除左呢個貓霸之外,我都擔心唔夠食🤔

所以都打算叫多一個,開頭想試吓豬肉漢堡,諗諗下又好想試下貝羅菇🤭

所以最後都係點左同樣係牛肉既漢堡,叫 貝羅菇漢堡 

個貝羅菇真係同塊漢堡扒一樣咁大塊,咬落仲幾好多汁👍🏻



所以我都額外加左一杯皇牌 #貓毛朱古力,同埋 #薄荷朱古力 

兩杯朱古力相對嚟講,薄荷嗰個朱古力味濃啲,

Gogo 就好鐘意杯貓毛啦🤣


講番薯條🍟同薯餅先,由於Gogo 真係好肚餓,

佢已經好快已經食咗我塊薯餅🤭

我連試一啖都冇得食,不過佢就話好好味😋

而我都覺得佢一定係好好食

因為佢平時係唔會食薯餅🤣



而薯條呢佢就係用咗薯角咁既Size 

由於我當日係外賣🥡

但係估佢唔到係即刻食同埋拎返屋企嘅味道係冇乜太大分別

係有少少淋左姐


以為一個漢堡唔夠我同個仔食,點知一個貓霸已經令我地兩母子飽曬😋

所以爸爸可以獨霸左個貝羅菇,由於當晚爸爸好夜先番,

雖然凍曬,屋企啲家電冇unpack 用唔到焗爐再加熱番

但爸爸都話仲幾好食,如果可以加番熱就最好啦

雖然個價錢上都唔平,但係我覺得個性價比不錯,

如果你都想搵下D 小店又不仿試下佢地



 

--

留言

熱門文章