【食。旺角】▌懷舊風。回憶煲仔飯 ❤超好味又特別煲仔腸粉▌

成日心心念好想去呢度試它家的煲仔菜,
但係因為我真係好少去個一邊;
不過它家終於開左分店去到旺角,
難得出開城,即刻約朋友仔去聚一聚舊

帶埋朋友即刻去試下呢間心心思既店啦,
講左咁耐講緊邊間? 
咪就係最出名沙嗲牛肉煲麵既【煲仔榮記】

本身我真係好愛好愛吃沙嗲牛肉的,
所以知道有呢個沙嗲牛肉煲麵就好想去試下;
前排放假出開城個陣,即刻約左個 #BFF 去試下食飯先

今次我地就唔係去左樂富既總店,
反而就係去佢地係旺角開既分店;
呢間分店既裝修好特別好舊香港感覺

舊酒樓既霓虹燈招牌,小時候我有玩過的「天下太平」
而家小朋友都要背乘數表,仲有好舊式的綠色鐵框窗框
感覺好似回到舊陣時,連枱枱登登都係大排檔既啡色大圓枱


然後唔知大家係讀書時候,有冇試過好有心機去抄筆記
我有,每年開學冇耐我真係好有心機抄筆記,
同埋抄歌詞(完全出賣年齡系列)

而它家佢既餐牌就用番我地讀書時抄筆記既感覺,
D 字都仲係寫得好靚架,雖然冇圖畫冇相片,
但係一路都覺得好有回憶


首先要介紹呢個午餐輕食比大家
我地點左兩個午餐輕食,
先有呢個煲仔腸粉(轉撈丁+$8(含肉碎)
配XO醬,加配食材豬頸肉$20 及炸老蛋 $10


由於呢個撈丁真係一點即整,所以真係好熱辣辣,
同時要一黎即撈唔係就痴曬底架啦
我想話超好食,真係岩曬係下午餐時間享用
如果我一個食都夠飽


一場來到,點可能唔叫佢地既皇牌先得架,
我地再點左呢一款既煲仔湯麵 $78
呢個組合就有沙嗲汁,配左粉絲同牛肉
(如果想要配牛小排另+$50)


來到枱面時,已經有陣陣沙嗲香味;
連同有不少既芽菜,豆卜及鮮牛肉,
好惹味,同埋食粉絲本身都好易飽肚,最重要粉絲掛湯的
所以我地好推介!!!


今次我地就點左呢杯柚子梳打,真係好岩係夏天時間去飲


一場來到又點少得佢地既煲仔飯,
朋友就揀左呢個少有既煲仔飯
海味三寶煲仔飯 $128
(大蝦乾,瀨尿蝦乾及銀魚仔)


當然少不了要落佢地既蝦油同COME 撈汁
本身落左蝦油之後,將本身飯既海鮮味加強左;
而Come 撈汁真係撈飯超一流,我地落完再撈
連埋d 飯焦食,超和味呀!


雖然呢一餐飯真係唔算抵食,但係朋友都覺得好值得一試:
由其海味三寶煲仔飯 ,佢話真係可能要去到離島區先會有呢d飯食,
同埋佢地既鮮乾都做得好好,好鮮味。

然後我真心要再推介它家既煲仔腸粉,由於我影左d相全部都係煙;
就不擺出來了,但係真係好好食,好特別;
當係小食堅係一流既,勁推介!!


是日分享
📍煲仔榮記
📍旺角花園街1號鴻禧大廈地下K號舖


















留言

熱門文章