Happy Birthday Of Vicky




9-27 Happy Birthday of Vicky

星期4我姊妹生日...假於大埔Neway..慶祝

我10點到...等到10點45先齊人..11:15 先上到房...

我已經攰到個人好呆....但係姊妹生日....就豁出去啦...

唱到點半我已經頂唔順...2點番到屋企...大昏迷ar...

第2朝番工已經夠迷.....仲要做12點3先收工....

真係難頂....但係冇計....真係頂唔順...我會轉工....

收工個陣收到電話~仲以為媽咪打黎...點知係他...

我第1句聽佢電話我就講...點解你會打黎....哈

攪笑..連佢都問我....點解我咁問?因為我冇諗到佢會Call我,其實我都知我依然做緊佢冇人搵先Call我既角式..但係我已經冇左個種嬲佢既感覺...我都有問佢,做咩唔搵Vicky呀~佢話我fd唔理佢...所以都冇搵佢la...我只有1句哦~傾傾傾到我番屋企...傾左咁耐...個種好有之前冇事發生個陣咁....好似之前好好朋友咁既感覺,個感覺舒服好多~唔同之前..我會好期待,我會成日為佢唔開心,但係今日之後又好似...唔同哂咁

嘻~我好記得個晚佢同我講~我聽朝叫你起身!聽到係幾開心既...突然我諗起佢之前每日都叫我起身既感覺,但係....第2朝佢冇打黎....都冇失落既感覺...或者我已經夠失望...夜晚BBQ 佢有打黎...但係我唔知,但係我最後都冇Call番佢...或者佢要傾佢都會打黎....

比d生日相大家睇下~~

 


留言

  1. 朋友仔生日,我都講句生日快樂啦  

    回覆刪除
  2. 點解會有壽包咁勁o既?

    回覆刪除
  3. ♥ 小魔怪◕‿◕2007年10月2日 清晨7:13

    陳老老~仲有紅雞蛋呀~~~爆正ar...我生日都係得1個蛋糕咋....

    回覆刪除
  4. 有時要去玩都沒辦法,我都好耐沒有在香港唱k了

    回覆刪除
  5. 啲旦糕好靚好似好好味咁^^

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章