2009台北之旅~~-Day 2

黎到第二日啦~~~


但係第二日冇我開頭既預算.......


一心諗住去好多好多地方~~


點知失哂預算....


食完個好難食既早餐~~~就出發去台北車站


由淡水上車........我諗要搭大半粒鐘~~


我就訓足半粒鐘~~~


但係唔講唔知捷運有分藍色同紅色"登"架


好似紅色係比老人家同傷殘坐架.......


終於去到台北車站~~~


差不多十一點~~~~


打算行1陣台北車站入面條街~


點知所以鋪頭都未開~


打算出左去書局街先~~


點知本旅遊書係呃人既.....


d出口完完全全唔岩...


搵到個人都攰埋...總算出到去....


點知又落雨......唉.....超煩....


好彩好快有得傘一傘~~~


好快就見到一間4層高既書局~


我地就入去睇睇啦


唔知係唔係因為個人太攰既關係~


睇睇下,我好似比人催眠好想訓教....


坐係度訓著左.....-口-真係有d救命....


我問阿妹幾時走好,阿妹又話想行多陣~~


點知睇多陣,阿妹話可以走之際


F 又唔見左,阿妹上去搵佢又唔見人


足足搵哂4層都係唔見左佢...


我同阿妹講,......我地係度等佢....


點知半個鐘頭後佢終於出黎.....


仲問我地幾時走得....


係呢間書局~我地足足坐足個半鐘


跟住打算再行下d書局啦






留言

熱門文章