200篇啦~~~

由5月中到而家6月尾....

我終於捨得去打番個Blog

每日都想走去個電腦前面打blog

但係次次都因為懶~同埋攰

放棄左打Blog.........

係呢一個半月入面~我發生左好多好多既野

開心既唔開心既~都好多

希望我今日之內會打得哂啦.....

唔係我既懶神經又令我拖拖拖架啦.......

我係呢段時間我去左台灣.....我同妹妹既第一次旅行

我終於請到我朋友仔食件小小的生日cake....

同埋.......我終於走出我既困局......

下個月月尾就變雙失.......

唔.,....而家就開始一下我地既台灣之旅....



留言

張貼留言

熱門文章