多謝BE送我♥Benefit 「They’re Real!」睫毛膏 ♥

好開心好開心好開心好開心
第一次參加了BeautyExchange "BE微博賞您Benefit 「They’re Real!」睫毛膏活動" 就中左獎啦,真係萬分感謝BeautyExchange

Benefit 「They’re Real!」佢既賣點就係你查左佢既睫毛膏 就可以做到好似痴左假睫毛一樣咁長,對於我呢d 又追求大眼又鐘意痴假眼睫既人黎講真係幾心動架...
始終而家用開既假毛毛,閒閒地都$1x對,用得多幾又要掉左佢,又哂錢又要幫佢落妝真係麻煩架...所以今次有幸試到Benefit 既睫毛膏 真係好開心

先睇睇個packing 其實正如圖中所言啦,佢就話可以做到咁既效果,想知有冇咁正...睇下我既試完既效果



查左之後係明顯既濃密,同埋真係有長左既既效果




給一張開眼的相片就查左比無查的有神左,大d ,即使我帶番眼鏡都唔影響到自己,呢個係值得一讚既地方



自己試左,都係要搵我最愛既白老鼠幫我試下效果



妹妹試左既效果比我更突出,她說將它沒有神的眼睛更加放大了,同埋有神左,剛剛仲不斷的自拍,有這白老鼠真夠好xdd

最後就係落妝問題,我妹妹先落妝,佢用了落妝水,一抹已經甩,唔似其他的真係要抹九廿幾次先可以甩得哂....所以有機會我真係會再買的

價錢上我要再看看再話比大家知


留言

熱門文章