敗家之作 - 初嘗♥Kiehl's 白泥 ♥

Kiehl's 呢個牌子大家都唔會唔識,佢既皇牌產品根係唔少得佢既1號潤唇膏啦,當然小妹都係因為呢個潤唇膏開始認識Kiehl's

Kiehl's不會怎大買廣告,它們的店面也好似d 藥房一樣,連Ba都係著哂白衣真係勁似醫生一樣,所以好有信心既保証

我諗除左1號潤唇膏外,最受歡迎的仲唔係Kiehl's既白泥,我記得早2年已經好多blogger 介紹佢既好,幾有效~不過早前已經比人買到斷哂市,直到我琴日又去朗豪行街,無心插柳下問下有冇呢樣啦,不過個Ba 態度就真係麻麻地啦....又無點教我用,連夫幾多份量都無講...到我一路比錢一路問先肯話我知點用...真係無下次再去你呢間買野

我係琴日試個陣實在太累,加上我真的不太懂自己影自己毛孔,所以只可以用文字上交代下,咁個姐姐仔叫我呢~真係唔好慳d mask 唔係真係做唔到個功效,佢叫我可以選擇只"夫" 個T 字位啦,或者成面既,咁當然既然買左就根係試成面啦,等d 皮膚好番先慢慢揀番T字位夫吧啦



個Ba 叫我唔好慳,仲之查到見唔到自己既膚色,我發覺我第一次查都唔太夠,下次要再查厚番dd先,當查完之後塊面開始有少少拿拿地,當夫左5-8分鐘我就拎左暖水去洗面啦,當洗完面之後我發現有d 粉刺係我個毛孔走左出黎,不過我鼻d 毛孔已經比我整大哂...唔知可唔可以幫我收番埋d 毛孔呢




洗完之後用番ba 送既sample ,唔知係咪個cream 係收毛孔既呢,都有少少拿拿地,
不過一星期最多都係夫兩次架咋,唔好以為夫得多就係好事!!!!記住啦

Kiehl's
既白泥係專門店賣$210,值得一試既



留言

熱門文章