謝謝"你"陪我渡過我最谷底既時間: )

近黎番工方面愈黎愈多壓力,加上又有個同事唔做之後就HEA 住做佢既工作, 一係就唔番工,一係就亂咁做
最慘既就係我係要跟住佢做既野工作再做野既.....所以佢一唔番工/亂咁做呢...我就頭到大埋啦真係

另外公司又轉左某部份既區域轉左另一間公司去做送貨,又係攪到七角咁亂,之前我呢度既主任就咩都攬哂黎做,
最後又係攪到亂哂龍,唔係唔見左D 正單,就係唔睇清楚有冇收錢/有冇公司印簽收....等等問題
講到尾,又係我跟番新運輸公司回既單,正當工作量不斷咁增加...每天收工的時間又開始愈黎愈夜
以前...即使夜收工也是19:30 左右~現在最早收工時間是20:00....是最早....
最多數收工的時間就是21:00.....之前我有多累也會走去健身室做運動...一來是為了健康廋身,二來就是將自己的負能量發洩出來

但近來的收工時間實在沒有力量迫使我去運動~如是者....我過了兩星期每天21:00 收工的日子,上星期五在收工的時候也真的忍受不了
突然在找不到我想要的正單,我已經感到無能為力,可是每一位Sales 也是找我麻煩,不就是鬧我做唔掂d 工作,
但是有沒有人想過其實我是中間人....不是負責同事呢?雖然我知道每間公司也會有這樣的問題
我已經不斷的怨天怨地說很累很大壓力~有些同事就說我不夠EQ ,少少問題已經令我發脾氣唔開心.....等等
說真的....我真的EQ很低,我也想有自己私人時間,每個人也笑說我每天待在公司那麼久....不用拍拖嗎?
其實有冇人諗過我唔想不斷無休止的OT 呢....

當我忍受不了的那天,我哭了....我失控地去喊...
真的...喊完後壓力好似是少了,但係工作量依然是很多很多.....
每天仍然是做不完的工作....運動依然是做不了的...我依然是這麼累....

 我喜歡放假,我放假最喜歡的一個地方,除左去睇d 化妝護膚品外,我還好喜歡打書釘的,但係通常我會睇一小節,我認為好看的就會買它回家
慢慢看,慢慢回味....今次又在打書釘的時候遇到它,一個我從來沒擁有過的作者"梁望峯",
係打書釘的時候~我只會留意我喜愛的作家,但當我睇到呢本書既時候,<婚事手記>
我幻想到一件事每位少女也期待的時間.....就是披上嫁衣了,所以我二話不說就打開來看看了


真係唔看由自可,一看笑死我....






當我睇到呢頁既時候.....他說得很對.....我真係不知什麼是博派?你們又知不知是什麼呢?(提示:變型金剛系列)
**據非正式調查,十萬老婆有九個也不知道『博派』是甚麼,建議問問你老公**

 

想知答案的朋友,請看看下面的答案,看不到的話請用你mouse 掃一掃吧
答案就是:博派(柯柏文,大黃蜂個D)狂派:就係麥加登(簡單說即係男人係好人,女人是衰人)

當你知道這個答案的時候你會不會氣死了嗎?當時真的說怎麼攪的,說我們是這樣的人....可惡呢!!!!!

但當我再看看內頁,有說他的老婆大字形的睡在床上,令佢要@字形咁訓....我真係笑了,曾經我也給人說過我是這樣訓教的-口-
還有很多很多的好笑內容,暫不告訴大家住。

而第二節,我問過我身邊的同事,是否你老婆也是這樣對呢~~說真的,不是每個女生也是天生shopping 狂耶....但係以下的表差不多也是真的




結婚真的是一個倒錢落海的大活動,請各位小心小心呢....


真心的想介紹給有興趣認識 先生的人,可以到任何就近你的書店看看這一本書,
是否有我說的好笑?
我於大眾購入$78 (會員卡9折優惠)


謝謝你們的收看:)

留言

熱門文章