我的秋天孖寶♥Neutrogena Everyday清爽潤膚系列


天使雖然係夏天出世....但係亦好怕夏天架....
因為我好怕出汗攪到成個人痴"淋淋".....冬天又怕凍到震騰騰~~

所以我由細到大最愛都係夏天....小時候,秋天是去旅行的嗎

但係當人愈大...就知道唔係之前小朋友一樣,就如我地護膚廋身扮靚一樣?
我們小時候會需要擔心嗎?擔心重了,身形變了?樣殘左?
即使我地將個面整得幾靚,個身形幾Fit 都好,
人地見到你d 手手腳腳好似個阿婆咁....你估人地點諗你呢?

秋天對於做文職既我...係一個麻煩既日子,知道何解呢???
就是比d 紙介到你d 手指損哂,唔知做文職既你又有冇出現咁既情況呢?.
加上入秋之後,我生倒刺既機率簡直係二分一機會,
又陣時手多多又炆走d 倒刺,攪到隻手又損又痛

當秋天至冬天的時間,我木台頭,手袋,床邊也一定有一枝Hand Cream~
而廁所入面一定有準備一枝Body Lotion





咩叫十指痛歸心就係我呢d 啦,唔係介到手指就介到d 虎口位...
唔知你地又會唔會呢,..好似天使咁係呢d 天氣受傷呢?
當我遇到佢....♥Neutrogena Everyday清爽潤膚系列







第一次接觸到Neutrogena  既Cream...估唔到真係有驚喜啵....

你地揀Hand Cream 既時候會考慮咩質素?佢既味道?滋潤度?價錢?保濕度?
而我揀既就係滋潤同保濕度啦.....
我試過好多隻Hand Cream ,平價既.貴價既,出名既都用過...
有陣時即使佢潤滑度好好,但當洗完手又要重新查多次...
但係你工作忙既時候又會唔會記得洗完手就去擦番Hand Cream?
老實說的....我是一個懶人...即使明知記得去完廁所就一定要擦番Hand Cream
都會懶得擦或者唔記得.....最終後果就好似上面我個D 相1樣咁不斷受傷
點解我認為Neutrogena Everyday清爽潤膚系列有驚喜,等下我為大家介紹一下呢隻產品啦



Neutrogena Everyday清爽潤膚系列含維他命B5,維他命E,
甘油及乳木果萃精華可潤澤營養精華能滲透到第十層肌膚..




我想大家對Neutrogena不會陌生,最近它既Sleeping Mask 仲係大熱之物,
想唔想知佢既效果做唔做到Sleeping Mask 等我為你介紹


首先介紹一下清爽潤膚露,($99.9 屈臣仕/萬令)
係呢枝Cream 背後有清楚既Expiry Day 係去到2013年架
最重要就梗係睇下邊度做啦,今次Neutrogena Everyday清爽潤膚系列 係韓國做架
所以佢地既Packing 係由英文同韓文組成...我應為呢樣係美中不足既問題,
因為好似我咁,真係冇咁好心機去睇段英文講咩...懶人真夠懶=口=
最重要係佢有個好貼心既設計,就係有錫紙包裝..又衛生,又唔怕D 人開黎試....




可以睇下佢既出口位,比較大點,可以方便一次整多少少查哂你既手手腳腳....
比起一般既泵裝Body Lotion 更方便,又唔會彈到周圍都係

看看質地是如何....別怪我攪到咁肉酸




質地係:白色的乳庄 味道: 我覺得似娥羅納英

雖然唔係特別香,我覺得最重要係佢查左之後既感覺
我就試哂兩手兩腳~加埋d 特別乾既位置,比大家睇下個效果如何呢




可以看看我的小腿,雖然燈光上可能有些出入,但係好明顯就是比未查個陣梗加光滑
,最重要係潤得黎唔會淋痴痴,清爽度就真係做到佢標榜的清爽系列^^





再看看大脾的效果,我用呢枝Body Lotion 最多的地方,
我會把Cream 一路查一路為雙腳按摩,因為有陣我地坐得濟真係有機會靜脈曲張

一路按摩又可以幫助Body Lotion 浸入皮膚,二黎又可以令雙腳血液循環,一舉二得~得左



看到明顯的改變嗎?當我將Neutrogena Body Lotion  查上皮膚上,
好明顯是潤滑了很多很多,更有光澤......最重要係好快吸收呀!!!
唔怕你臨訓前去查,點知查完又未浸入哂皮膚,攪到張床hight 哂 d cream 就唔好啦xdd



可以看看最容易給人遺忘既地方,我們的手爭,我地每日做文書也好,拎東西也好,我們我手爭位是最容易有死皮的位置,也是最需要的位置

看看當使用後真的可以淡化左d 紋架....個個都想又滑又潤既手架啦xdd

好啦,介紹完Body Lotion 就梗係要介紹下另一隻既產品清爽潤手霜($59.9)




很喜歡這一枝Hand Cream..佢清爽得黎又可以保持到潤滑度...

當我洗完手再查它的時候,不怕拿起筆時會"線"手...
不怕電話響的時候拿不到電話了...吸引我的清爽度....
不怕你期待的whatapp 不能即時回應吧xdd
又黎睇下佢個Packing....同樣擁有錫紙包裝,,,好貼心的



而樽口比較細一點...方便用於手上....


同樣是白色的乳狀,香味帶一點,乳木果香味...蠻不錯


再看看用於手上的效果....



用於手上,對我而言...紋好似沒太大的明顯,但係我蠻喜歡它的潤而清爽,,,
因為以前用開的HAND CREAM 總要等一下才能完全吸收

清爽潤手霜就不需要了,...查完就可以立刻工作...亦不會令身邊的東西滑o者o者~
最令我驚喜的Hand Cream...不一定是貴才是好的.....

最後感謝Theztyle x Neutrogena 比我嘗試到有驚喜的
♥Neutrogena Everyday清爽潤膚系列

值得回購既產品....而家Hand Cream 已放係我張工作木台上,,,,
連倉的男同事也走來說呢枝Hand Cream 很潤,介到手的時間也少了....
看來我也要買多一枝看門口~唔係我地點捱埋呢個冬天.....


P.S. 呢隻♥Neutrogena Everyday清爽潤膚系列雖然係有好好的清爽度,同潤滑度,
但始終我相信每個女孩都喜歡香香的,
如果此系列的乳木果可以重一點,就可以更完美,,.
潤滑度現一樣在還可以,但係假如好似天文台說的這個冬天會很凍...
未知潤滑度可否keep到這個寒冬呢?

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹



留言

熱門文章