【保養】讓你不再偷懶的保養品 ◕‿◕ 給你日敷夜小Mask ♪゚

近來的天氣真係令人,乜都唔好做,每日最好就係被堆入面就最好啦
但係有陣時,天氣凍就會好乾,如果沖完涼又唔做好保養既
其實肌膚就會不斷地缺水,慢慢就有機會引起不同既問題

早前小妹就唔知係唔係真係轉天氣問題
定係真係小妹既懶惰令到我既肌膚作出投訴了
皮膚乾得缺水,甩水,泛紅就通通走出來
經過差不多一個月,妝化唔到,搽咩都冇用既日子

小妹即使幾凍也好,也絕對不可以再懶!!
但係有陣時覺得單搽野又好似唔係好夠
但係你叫我天冬地凍敷Mask 我又唔願開係唔係死呢?

但係近來小妹就體驗左一款Mask,它就絕對可以令你唔會懶
因為呢款Mask........係一包入面.....足足有。四。十。塊架!!!

係唔係有一點嚇親呢?今次呢個面膜其實就是由
KRACIE肌美精 新推出的 緊緻修護精華面膜
是今個月才新推出架咋!!!


然而呢個小Mask 既然講左係40塊,
咁係唔係可以日日用呢?其實品牌方面就指在日本是這個說明的
但係小妹就認為同款的面膜不要常常敷唷,最多都係隔日好了

咁呢個Mask 又有咩咁特別呢?它特別的地方就係在於它成份是天然的
加上它當中既成份亦含有平常我地使用既產品
同化妝水,美容液等等....
最重要佢可以企定定係度,咁就唔洗搵地方搵左右搵去擺佢啦!


打開後就會見到唔係獨立裝既Mask,所以一定會令到我呢d 懶鬼
就會乖乖地走去敷Mask ,最重要就係只需要敷5-10 Mins 就夠啦
所以如果貼得好,其實你洗好完面做好去角質(最多一星期2-3次)
敷住沖涼絕對冇問題架!!!

最重要係沖涼前,落好妝洗好面
有需要既話就做好埋去角質既話就可以敷面膜囉
順便可以將d 蒸氣令毛孔擴大,令面膜既精華慢慢滲入肌膚啦

而點樣拎會最好呢?因為面膜頂會有一個小角位
只要輕輕地拎住角位就可以拎起一張架啦,
拿....而家只要打開個袋拎起面膜就可以敷..
唔好咁懶啦女生們!!!


來~又係時間迫大家看我既素顏照啦
冬天我的肌膚絕對是乾到爆架啦~不過近來弄回好肌膚
總算也見得下人吧~~~


今次呢款面膜,小妹唔知係唔係唔太識擺它呢~
好似敷得好鬼肉酸,但係佢絕對係一個岩哂大面人去敷架
你睇下小妹個面大到咁都有剩,不過係鼻位唔知點解好似唔係咁貼服而已

不過敷落好似冇咩精華又有d 乾乾地咁...
實際....係點?睇下落去啦


敷完呢個睇落好似好乾爭爭既面膜,可以令面仔即時好似有更滋潤
雖然呢款面膜冇水滴滴,但係面仔又Feel 到好多精華係面度呀!!
估唔到好似咁乾既而膜竟然就有滋潤既感覺
敷完面膜都可以唔洗再搽面霜訓都得呀~
但係呢.....其實搽面霜係好事架!!
因為幫你鎖住你既精華同水份架,知道嗎?


記住!!女生沒有最醜,只有懶的女生
所以今次有呢個小法寶,一星期三次呢
唔係好難o者,開左呢包面膜冇理由唔好好地敷架嗎
最重要係敷完係可以靚又唔洗搽咁多野,你唔會唔做卦?

**溫馨提示:面膜可於而家天氣擺放於陰涼位置就可以了**
在夏天時間就可以擺放雪櫃,當然你家中媽媽不會鬧先啦XD

有興趣既朋友可以到全線Sa Sa 選購^^
(如果大家找不到的朋友,記得去問一下員工唷)
價錢: $99/40 塊(一整包)


如對面膜/品牌有興趣,有問題查詢的,可到以下地方查詢

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com












留言

熱門文章