【妝品】將學習轉為實習 ♬ 我的彷韓妞小妝容 @ LESHA ✿

上回小妹就去左尖沙咀的Makeup Square Academy 學習化韓妝
等我又試下自己化唔化得番當天既教學
唔係就真係學完比番老師咁冇記性卦

今次我在化妝室也帶走了不少的妝品回家體驗一下
分別帶上了可作遮暇或者是做Hight Light 的PERFECT COVER FOUNDATION
分別有三色的,而今次我就有兩款不同的會分享
另外當然就是眼影部份既妝品吧,分別是有作打底之用既CREAM SHADOW
SCREEN EYE SHADOW 作眼影既點啜
當然就有唇膏吧,遲點介紹我揀選了什麼色吧


首先我先給予大家看看我的底妝樣子吧,
好像有點白一點,下次要搵番近膚色的


首先我先在搽碎粉前夕用左以下兩款產品
包括PERFECT COVER FOUNDATION 當中既
YELLOW BEIGE和DARK BEIGE ($198@盒)


首先我會用上YELLOW BEIGE ,再用掃(唔好用眼影掃)
輕輕一掃就可以令掃可上到那個BEIGE 架啦


首先我就會用掃搽在眼眉中心點向下掃,也可以用手指在鼻梁位置
在手指既微溫輕輕扭勻加推開


然後再用上DARK BEIGE 作為遮暇及陰影
同樣也是以Cream 庄為主角,可以用手指或者掃去搽在需要打陰影既部份


還記得小妹早前跟Dior 的老師學怎樣度自己的打陰影位置吧?
今次我就在耳珠位置向下掃,但係我會建議大家唔好搽太多
唔係就會有個啡色的痕跡在臉上的,所以最好再用掃掃至勻"巡"啦
 做好之前兩Part 就真係可以搽上碎粉囉!!


攪好了底妝部份,當然係時候重點地弄好眼影部份囉!!!
今次我揀選了粉紅色的Cream Shadow 及橙色的Eye Shadow 
Lesha Cream Shadow  - $218
Lesha Eyeshadow  - $188


首先我會用上呢款Cream Shadow 為眼蓋打打底先
今次我會用手指以打圈的方式去搽在眼蓋上
也許第一次未咁覺色,可以搽多一下就一定會覺出色的!!
加上它是極之幼滑好好推架!!


然後嗎,當然要搽上眼影啦
今次我就揀選了一款我較少接觸既橙色
但係當天小妹就為用上呢隻眼影為之心動
因為它含有珍珠粉及紫水晶粉,
化妝同時滋潤及保護眼角肌膚的眼影。
當天我就只搽了中間至眼尾位置
開頭我也擔心很顯腫的,但它不會之如
仲會蠻立體的呢,可是嗎當天趕出外
所以就沒為它再特別加多一層
做了一點似有還有的感覺啦


最後當然少不了我認為最重要既妝物,
它是唇膏囉,如果有看過我上篇的課堂文
有沒有留意那張美得動人既唇膏相
它有著超過十款或以上的唇色
而小妹鍾情比較橙系既唇色,而我就揀選了
#L211 Satin Orange (HK$238)
它含葵花籽、荷荷巴籽油、天然植物萃取物、
蜂蜜等天然成份
不過小妹可能咀仔太多死皮,搽上後就有一點check住,
所以嗎建議大家也要定期為唇做下磨沙
唔得閒?那在搽任何唇膏前也要搽潤唇膏幫助滋潤一下囉!!
小妹搽了一層的唇膏也可以出到跟唇膏差不多一樣的唇色
而且不用加上唇彩也可以做到有立體感,同埋冇平時說會漿住個咀既感覺


最後我的仿韓妝也總算完成囉
來個小側面給大家看看我的光影及陰影做得好嗎?
小妹很少在化妝時運用打光影及陰影部份
原因當然不是天生麗質,其實是我懶嗎
所以我也要努力一下學習唷!!


很久沒有為自己去打扮一下,
天氣令我自家既肌膚變得太勁了,所以希望肌膚Keep 住會好一點
今次的仿韓妝未知是否成功,但係我自家就蠻喜歡今次的妝容
唔知你又認為我的妝容可不可以呢?


如果也想跟小妹一樣跟Angel 老師學習韓妝?
又或者有興趣今次我介紹既妝品?
就可以到以下的網站查詢

地址:尖沙咀金馬倫道18-20號萬勤商業大廈8樓A


**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由品牌提供##

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^



























留言

熱門文章