【用清文 ❤ 二 】♧ 我用光光的護膚品系列 ♣ Too Cool For School

好耐都冇點更新過有關用清文既東西啦,
說真的我沒有其他的朋友用得那麼快
因為小妹實在太慣,加上有d 又怕唔可以用所以又轉左
今次光光的就係係2015年入面都Keep 住用緊,仲要用光光的東西
就不如就唔講咁多口水啦,直接介紹一下啦


今次用光光的就是一路以來的常用護膚套裝,
包括有洗面.爽膚,精華及面霜
而最重點要說的就是今次我用光的系列是
早前我介紹的Too Cool For School
首先就說一下,洗面的我用光光的東西吧,
呢個牌子我近來都成日有介紹
它就是韓國品牌INNISFREE 入面既
淨肌去黃煥采洗面泡沫 ($100/120ml)


 呢一枝洗面可以令我用得光光既主要原因就係它既方便快捷,
因為它本身就係一枝汞庄式既洗面產品,
加上一汞出來就係已經好豐盈既Mousse 
岩哂我呢d 懶人唔喜歡又要加水再起泡再慢慢按摩既人仕
不過講真呢一款既產品主要就係話可以去黃啦
但係我用左呢枝洗面,就冇連同埋同系列既產品
但係有幾次洗完之後都係用爽膚水之後都會抹到好黃黃啡啡
當然有時都可能係我洗得唔乾淨啦,但係我就會抹多兩次既
加上我多數就係沖涼時就會使用它,
所以都覺得它也尚算不錯耶~~


另外一款洗面就是Suisai 酵素洗顏,
個陣我係日本買番黎架,個陣好似十世唔會去日本咁
諗番轉頭其實屋企已經好多野Skincare 既東西
但係都係唔知點解自己洗都要係外地買d 番黎用
或者係外地就係特別香d xdd
呢一隻既洗面我都用左兩盒啦,用佢就比較適合係夏天使用
加上它的方便,一日兩粒,早晚使用
既去油脂亦可以令肌膚清爽,不過就價錢比較貴一點啦
不過對於時常要去旅行的人仕就絕對岩用啦

另外一款就是Too Cool For School
Rules of skincare pore care
系列既
Replenish Hydra Toner ($240/220ml)
還記得我曾是2014年的T.C.F.SGossip Girl  ?
呢一枝既爽膚水有咩咁特別呢?
特別在於它沒有什麼的香味存在
仲可以係能搶先在潔面後立刻替肌膚注入水份,
有效鎖緊水分,避免被蒸發流
即使我成個孕期入面都唔怕使用上佢,
最重要係佢真係用極都仲有,倒都都仲可以用xd
貴得黎又幾鬼值架!


然後就要說一下就係精華既產品啦,
精華呢不嬲就係我一路用得最快既東西
但係今次同系列(Rules of skincare pore care)
入面既Replenish Hydra Serum
呢枝既精華呢,我自己覺得佢既保濕成份真係幾高
本身呢枝精華又含有微小膠囊,能將膠原蛋白及保濕成分直送肌底
因為我用過佢係夏天,秋同唔係凍既冬天都可以keep 到個保濕問題
所以佢用哂個陣我真係幾失落架

最後都係Rules Of Aqua 系列當中既
Mineral water gel cream
呢一個面霜同精華一樣都係超超超超保濕的,
說真的面霜我一路以來都係用唔哂就會轉架啦
或者我多數都係比左朋友使用,因為有時會太滋潤
但係呢一款除左保濕度之外,仲要好好搽亦好好推開的
唯有令我要說就是留長指甲的時候就會藏了不少的面霜在指甲內呢
加上那個盒子非常值得洗乾淨轉裝其他的東西,
唯一也要說的就是它非常重的,所以試過有幾之高空壓物,
痛得死了….所以就是擺放要小心一點呢~
Too Cool For School的東西在這兒可以回顧
http://littleangelbabe.blogspot.hk/2014/07/too-cool-for-school.html


之後我未知仍有否有時間會再一次分享我的用清文囉
希望仍會有一篇或以上的用清洗文吧~~
另外也用光光了Clear的洗頭水
但係它的好用度真的就是一般般,不過家人說就是不錯
也許就人夾人緣,護膚品連洗頭用品也是耶
今次就Share 到呢度啦,希望你都找到適合你的東西


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^








留言

熱門文章