【保養 】讓蛋白還原BB嫩滑肌 ❤ 我的賦活新生卵殼系列 。★。

小朋友既肌膚不嬲都係我最追求既東西
由其而家我仲有小Baby 係身邊, 日日都想要摸下錫下PQ既肌膚
自己冇都想摸下自己想要既又滑又彈既BB 肌呀嗎

突然間係度諗,之前媽咪會自己整D 蛋白Mask話敷完肌膚又白又滑
雖然個陣敷完效果係點已經唔太記得啦不過d質感就絕對好麻麻啦
不過時代轉變,自家製蛋白Mask 已經可以唔需要啦
因為近來我就試左來自台灣品牌dr.douxi既卵殼系列產品
分別就係有卵殼精萃乳霜皂 & 賦活新生卵殼膜


dr.douxi既卵殼系列入面三款不同既皂選擇
亦分別岩不同既肌膚既朋友使用,而今次我介紹既
卵殼精萃乳霜皂就主要岩混合肌既朋友使用
使用後就有保濕,彈性同修護
最重要亦係大家最重視用完唔會乾爭爭呀嗎



呢個皂既主要成份亦包括有卵殼素
有效修護肌膚,改善細紋
來自於蛋殼於蛋之間的薄膜,蛋殼膜可在蛋殼裡對幼雛提供優異保護,
因此蛋殼膜的功能就非常重要,應用在肌膚上能有效將肌底的修護力最大化,
且有效提升肌膚的保濕度,肌膚即時變得更柔嫩緊緻,流露健康神采。

蠶絲蛋白
蠶絲蛋白結構具備多孔性,易於水分子擴散,
這種特性使蠶絲蛋白對人體肌膚角質層的水份調節產生了極大的效用,
為肌膚帶來無可比擬的緊緻彈性。

同時間每款既dr.douxi產品中都會有一個雷射標籤
當中仲會有一個像刮刮樂既東西,
同時它就是正貨既認證,購買既時候可以留意一下唷!


而產品係未開封之前亦可以存放三年
不過記得開左之後就要盡快用完它啦
有機會因為細菌滋生,影響產品質數就唔好啦係唔係先?


簡單介紹完產品資料後,係時候分享下點樣使用先
首先就記得先落好妝之後,就可以濕水用皂
令皂產生泡泡後就可以均勻在面上打圈按摩
然後就可以利用清水洗面啦

不過要留意一點,使用呢個皂之後
記得要將它放在乾爽既環境擺放,唔係舊皂就會用得好快架啦
但係亦唔好直接照射佢啵,最好搵個皂盒擺好啦


清洗完面部之後,梗係要搵東西收收毛外孔啦
除左要搽爽膚水之外,今次我同時亦會介紹
dr.douxi既賦活新生卵殼膜
要知道做左媽咪之後真係無事忙,
每日都唔知係度忙D,加上長期唔夠訓
又做唔D Facial 可以點算好?
咁就可以學我用上呢個賦活新生卵殼膜啦

呢個面膜帶一點像Cream 既質地,實際有一點帶絲的
而面膜主要功效就係可以淨白,保濕同時收緊肌膚


使用方式好簡單,就先洗好面後
搽上爽膚水後就可以直接上呢個面膜啦
薄薄的一層的就可以囉,靜待約15mins
慢慢你會發覺面上有一點收緊就可以
慢慢由外向內按摩,


按摩後你會發覺有一點像剝雞蛋的蛋白膜一樣
真係好似之前媽咪拎蛋清DIY Mask 的感覺是一樣的
就可以去洗面囉,洗完面後肌膚是滑滑的,最重要是沒有蛋清的腥味


敷完面膜後,我會建議是會搽上精華及面霜
把營養好好地保護,唔怕因爲冷氣影響導致抽乾嗎
另外亦可以同樣做法但敷過夜,第二朝起身先洗面
不過始終我同仔同床,我也怕這些護膚品會比佢不覺意地吃下
所以媽我就襯我的私人時間來一場護膚時間,是時候不可再懶啦
女人唔Keep真係好易老架,要做都要做個靚媽好


如對小妹今次既介紹既產品係有興趣既朋友
可以到dr.douxi 既官網及fb 查詢之外
www.descato.com

亦可以到香港銷售點:
HKTV MALL,LOGON,FINGERSHOPPING, WISHH

望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹及小PQ生活點滴同Blog 文分享
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤



留言

熱門文章