【保養】✿高貴。滋潤。保濕 ♬秋冬必入手。魚子雙效修護系列 ✿

時間真係過得好快,由其係一月份
次次開親Facebook,就看到自己之前
那些年的稚氣,那些年的青春

今年幾個頒獎禮入面都有令人回憶既歌手
唱番d之前既歌曲,真係好那些年的感覺
(好似暴露左我既年齡tim HAHA)

女生總想擁有一臉童顏,一臉可愛的樣子
但是我已經回不去那些年的青春
擁有的就是當媽媽的樣子吧?

不過Gogo真係大個左好多,睇住佢長大
真係覺得時間過得太快
正如我所言,時間太快有時真係唔覺唔覺
面上既色斑幼紋及膚色暗沉等「初老」硛象
慢慢走曬出黎,加上本身湊住仔就更加懶左去做護膚

除左肌膚慢慢會欠缺活力,缺乏光采,
疲態盡現之外,唔再理佢真係會由
「初老」變成「衰老」

正因為係咁,我亦唔想第時大左拖仔出街
人地以為我係佢婆婆卦(雖然應該唔似既)
最好就話你家姐同你幾似樣wor真係開心死啦

今次我又再分享來自韓國品牌IT'Skin 既產品啦
近來我介紹多左it'Skin 品牌資料唔詳細講啦
直接地介紹番今次既系列啦


今次主要想分享就係it'skin 
今次利用左珍貴的高濃度深海鱘魚子精華
去研製左一系列既魚子雙效修護系列

整個系列都以珍貴的高濃度深海鱘魚子精華,
 研製出矜貴的魚子雙效修護系列,
深海鱘魚子精華蘊含豐富的氨基酸及礦物質,
是修護肌膚最珍貴的成分,能促 進肌膚細胞更生,
供給肌膚營養,提升彈性,回復緊緻,
 高效保濕賦予肌膚年輕活力。
系列更添加腺苷及卷柏萃取精華,
有效撫平皺紋和抗氧化,一次過解決所有肌膚問題,
令肌膚得到全方位修護。

而我今次就主打介紹番它家既
魚子雙效修護乳液 HK $256/150ml

魚子雙效修護乳液主要成份蘊含魚子精華,質感輕盈水潤,
於肌膚表面形成保濕膜,提升肌膚保 濕度及亮白度,
顯著減淡細紋,令肌膚更富彈性及光澤。 

打開瓶身後,會見到瓶口會有一張小錫紙
撕開後就可以倒出乳液
不過未知係咪近來天氣太凍,實在有少許難倒出


乳液比較有一點水潤,輕輕推開就可以了
推開後會見到有一陣水膜係肌膚表層
加上有陣陣清香,滋潤超高!!


而我每次大約都使用約五蚊銀既份量,
再係手掌中搓暖,然後再慢慢向肌膚既兩邊慢慢向上按摩
除左可以加速滲透之外,仲可以幫助提升tim


吸收亦同時吸得很快,所以即時上妝亦冇問題
唔會出現有擦膠碎既問題
所以大家可以安心係呢個冬天內使用啦

記住啦,女生要老真係好易,
做媽媽都要適當時要保養一下
真係唔好以為生左小朋友就可以安心做黃臉婆
打扮好一點其實唔係為任何人
而係為左自己既,唔好再懶落去
新一年要加油努力keep 住唔好變"老"啦

今次介紹的產品可於全線Sa Sa 莎莎有售
更多產品資料可以到以下地方查詢

仲有可以係It'Skin 既FB 專頁查詢

另外我早前亦有使用過兩款It'skin 產品
有興趣可以查看一下

It'S SKIN Power 10


就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com







留言

熱門文章