【保養】♬只需兩分鐘為肌膚做運動❤ 絕對迷戀Nu Skin ageLOC® LumiSpa♪゚

係呢一年,一開始我就同自己講

真係正正真真唔好再懶落去,即使老公唔出聲
都唔會比自己醜落去

之前仲可以講要湊仔呀,好攰呀
而家一樣都好攰,但係只要有心冇野唔可以既
正如保養一樣,你唔做保養可以既
但係皮膚變得暗啞無光采
又厚厚既角質,重點係.....
真係有機會因為太乾而爆到成面都係痘痘

認真的,要做好保養第一步
唔係揀好咩護膚品,而係洗好個面
或者大家都會講洗面都要講?
咪搽番D 洗面膏/奶/Jelly 按摩夠2mins 清洗就可以啦

但係其實又講講下,大家會唔會發現其實
當大家做番d 深層清潔如導出時化妝棉又黃又啡
有時洗完面又會抹到陣陣黃啡色?
咩解救?就係你洗面未洗得乾淨

洗面機,真係好有牌子既我未必有

但係韓國既小小洗面機呀,洗面用具都用過不少
但係始於呢,有時都覺得d刷毛刺到自己好痛
同埋洗完面都好似唔太乾淨,
最重要都要講一下,當你有d 洗面刷頭
撞正係潮濕天氣,擺個刷頭係廁所想等佢乾?
真係發霉既機會高d囉!!

係新一年,我就有機會試到由Nu Skin 
最新推出既洗面機 ageLOC® LumiSpa 
或者你實講,喂咪又係洗面機一部
出面幾多洗面機又話聲波又話旋轉又會識震動
呢一部ageLOC® LumiSpa有乜咁巴閉?


巴閉在佢一機兩用,除左可以徹底潔淨肌膚,
更可以同時進行按摩,令肌膚睇落去更加光滑
仲有樣特別地方就係佢個刷頭係利用矽膠導頭

一來唔洗驚D刷毛洗唔乾淨,
二來又唔會擔心D刷毛因為轉動時而會彎曲
重點係因為矽膠導頭對肌膚既受傷程度比起刷毛更加低既


我講到個刷頭咁神奇,又點可以唔講下個刷頭有咩咁特別先
首先個刷頭係利用銀離子抗菌醫學級矽膠導頭,
雖然呢個LumiSpa刷頭表面比較硬身,
就係因為有點硬,你就唔會咁大,咁就唔怕不自覺地過度壓擠皮膚,
加埋刷頭係有合特別紋理,可以有效潔淨肌膚。

加上佢有兩個圈轉動位置,真係一路洗面一路做按摩咁架
最重要真係好岩我就係,佢好容易清洗
你可以直接拎水連機身一齊沖,
或者直接拆左個刷頭直接沖水亦可以
最好就係好快乾,咁就唔怕會發霉同有細菌滋生啦

最重要係唔會因為用得耐令毛刷變色,
可觀性都會高一點呀


係第一次使用前,建議就差電差足一晚
每次差電就可以用足一星期,真係好啵
你知我呢D 做阿媽既,真係只係記得阿仔既乜乜乜
阿媽自己乜都唔記得

而差電既時候,相中中間的部份白色燈既部份就會向上升
直到佢完全熄曬就可以完成啦
不過我都係多數係夜晚用完呢,抹乾好個機身
就會直接差過夜啦


差完電就可以正式地開機試上面囉
今次我仲用利用埋它家既LumiSpa 淨膚露
呢一枝既LumiSpa 淨膚露有4款唔同既膚質使用既
而手上拎住呢枝就係最Normal 既
不過每枝既LumiSpa 淨膚露都含有ageLOC® 抗衰老成分,
加上有低泡技術可以保持更天然水分平衡

當中既洗面膏既,係珍珠色既仲有陣陣香味
重點係洗面之後,好似天氣咁乾洗完面都唔會乾爭爭

而我就會先吱出適當既份量加上少許水份
打圈後會產生泡泡,然後就可以直接搽上面部
就可以進行我地既深層清潔啦


呢一部既ageLOC® LumiSpa整體其實我好滿意
首先機身係防水既,所以唔怕係沖涼前/後使用
同埋亦唔怕擺係廁所入面,
加上佢背隻有個防滑手感位,要知道有時搽左洗面膏
成手係泡泡再拎住部滑滑既洗面機就真係好易出事


首先可以先浸濕一下機頭,然後就可以將面部分開4 part
分開額頭,兩邊面部同埋下巴位置
可以係部機一路轉動同時一路移動
不過當你一大力按壓左,LumiSpa 就會自動暫停
同你講,要留意力度呀!!
咁去到大約30秒,然後會停一下就可以換位


如果你話喂,有時真係未必知道係個一下係唔係通知呢?
冇打緊,可以睇下機身個燈就知啦
如果佢已經跳左下一格就即係証明
係時候轉位置囉,而係最後清潔下既既同時
我亦會重點地會去到鼻翼位置同人中位置
深層清潔一下呢D鬼祟位呀嗎


我自己真係最愛就係享受做個一分鐘按面豬位既時候
佢轉動同震動既時候,有D位置會好似一齊跳動咁樣
仲有d位置好似會按出有一點點按摩後既怨痛
真係好岩我呢d 想放空時候去洗面呀

利用洗面機都係2mins,洗完之後就拎清水洗番乾淨
就完成曬整個洗面過程,前前後後都唔洗五分鐘
咁短時間唔好再比籍口自己啦係唔係?


用後感,真心覺得原來洗面機好用真係會即時睇到
首先我只係使用左第一天,我感到肌膚變得柔軟平滑
亦同時証明其實我日日有洗面,
洗左真係好表面既油脂
而家我好努力盡量都會係早晚洗一次
希望望令肌膚運動會有重生既感覺
咁樣我真係搽乜都有用啦係唔係

亦真係要講埋佢既時間唔會曬你好多
明既,做媽媽既真係每日都好忙
比五分鐘自己做下洗面清潔
對自己好D,唔好懶真係要努力一點


而家日日我好乖乖地去做按摩洗面
希望係新年之前令個肌底可以有機會重生
咁就真正唔會曬左D你既保養品啦

有時覺得好多款產品都唔岩自己既時候
不如試左用番一部好既洗面機,
或者唔岩用既保養品就會好岩架啦

如果大家有興趣今次介紹
可以到Nu SKin 既官網查詢
查詢:按此

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com










留言

熱門文章