【保養】別讓歲月偷走你的青春◕‿◕Diamond Plus+極‧深層提亮鑽力凝露 ♪゚

近來看電視嗎,看雜誌,是常看到一些小時候
看到的女明星跟我小時候看電視是一樣樣的
好像沒有變老一樣,是反老還童?
還是她們吃了長生不老的藥物嗎?

最近,我多數也在找一些抗衰老的產品,
即使唔變美魔女,都唔好一做阿媽就變成大媽一樣嗎
早前我就知道韓國Mask House 有一個尊貴的系列
名為極鑽逆齡再生套裝

整個系列當中有三款產品,
包括有今次我想跟大家介紹既
Diamond Plus+ 極.深層提亮鑽力凝露

今次呢枝Diamond Plus+極.深層提亮鑽力凝露
真係要好好介紹一番,點解咁講?
呢枝深層提亮鑽力凝露又名鑽齡神液
它是抗衰老系列中的「逆齡」第一步,
而且成分用上多款珍貴韓國宮廷草本秘方,
其中最珍貴3大成分桑黃﹑當歸﹑玉容對肌膚,
抗氧化及美白效果尤其明顯,
比一般緊緻精華更有效提高細胞抗氧化能力,
質地幼滑易推,一抹即融入肌膚,營養秒間吸收,
肌膚即時深層滋潤,令肌膚重回初生之時,
彈滑緊緻。更不含化學防腐劑,杜絕致敏元兇,
為肌膚保留最原始的美。輕輕一滴,有效解決惱人的熟齡肌問題


最適合皮膚極度缺水乾噪,皮膚易紅敏感
 缺乏光澤滋潤感皮膚欠彈性飽滿
 色斑暗啞肌由輕熟肌步向熟齡肌;
 護膚品難吸收化妝易浮粉不上妝等等肌膚問題

而今次呢枝凝露,凝露都以超納米技術將鑽石打磨成1納米的超精密幼細分子,
亦可以透過按摩時的熱力促進面部微循環, 
令到肌膚開啟「發電機」,撻著細胞吸收系統,盡情吸收後續護膚營養

加上呢枝凝露有成130ml 勁大支,易推又易吸收,

只需幾滴已足夠成塊面吸收
最重要都係零化學防腐劑,通過8項抗敏測試


有人會問,究竟呢枝係肌底液?係精華定係爽膚水呢?
如果你問我呢,我就會答佢三樣都可以係
點解我會咁講呢?
首先,我會當佢係爽膚水用黎第二次使用
(第一次用普通的爽膚水黎抹走角質)
--肌底液,可以係爽膚水之後先搽左少許份量,
當作打底之用,又或者直接係上妝前使用亦可
最後精華嗎?我就最喜歡拿它把當作導入

雖然呢排成日都落雨,但係夜晚都係唔敢開窗訓教
因為都怕D蚊呀飛到房內咬小孩子呢
所以長期的冷氣房時間,更加令肌膚缺水
如果用作導入就會更加令肌膚深層補水


最近小孩開始人生第一年既上學,
的確唔緊張就真係假既,記得開學前一晚
我完全訓唔著,左碌右碌都係訓唔到,
肌膚暗啞無光,缺水更加唔洗講

所以真係睇見自己都唔開胃,
為左自己帶番學既日子,我係開左學既時間
即時拎番呢枝產品即刻拎去急救,
Woo~~殘樣又即時急救到
唔會太失禮左個仔,有個大媽媽咪啦


更多產品資訊,可以瀏覽以下的網站呀~ 
https://www.facebook.com/maskhouse


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇

留言

熱門文章