【身體】✧✦別再觀音頭。掃把腳❤超好用的 Herbacin德國小甘菊護手系列✧✦

平時我都係介紹不少用係面上既護膚品,
但係其實有冇諗過成日見到,接觸到既手部肌膚
我地又有冇關注呢?

我自己本身冇搽Hand Cream 既習慣,
更加唔會留意指甲/倒刺既問題,
成日都諗,我都成日又要洗手又要煮飯
搽完咁多野,轉頭咪冇曬
直至有一次去整指甲,個老闆娘同我講.....

除左d 客氣說話唔係度講啦,但係佢重點有一句
"你隻手都仲似一個做女既手(即係冇主婦手)不過如果唔再理既話,
遲d 就未必咁理想架啦,由其D 倒刺真係要理架"

突然佢講呢句,我真心叮左一聲,
之前我有個阿姐上司佢千叮萬囑我,
千千祈祈唔好見到D 倒刺就係咁扯佢,
一陣手指發炎腫到豬頭咁就知死..
再望下D 倒刺,心想....應該係要時候留意下啦

或者好多人都同諗既一樣,
Hand Cream 唔係應該秋天先搽咩,
天氣乾燥,乾到好易介損手嗎,
其實好似我地呢d 成日要掂水既,
洗衫煮飯洗碗,或者或少都係浸水掂水
都好易令手指邊位起倒刺,有時一多手扯走
真係痛到會入心入肺呀

而今次我就想同大家介紹呢個來自德國品牌
 Herbacin德國小甘菊護手系列
咁首先要出場既就有佢
呢枝係擺係手袋都唔阻定既經典護手霜

呢枝小甘菊經典護手霜主要含有添加甘油、矽複合物
敏感手部肌膚適用,充分滲透肌膚滋潤、修護粗糙、乾燥肌膚。
淡淡的洋甘菊味道,喜歡香噴噴的女生都會愛上的幽香。

質地清爽,唔會搽完手勁線手,
最重要係洗完手之後都唔會覺得冇左層保護膜
仲有陣陣既清香,唔會過份既笠痴痴


除左輕便版有小甘菊經典護手霜,
仲有呢枝經典配方護手霜

當中呢枝護手霜蘊含荷荷巴油、乳木果、蘆薈、
洋甘菊及活性複合維他命護膚成份
有效為乾燥肌膚提供極緻保護及補濕
還能增強指甲硬度,幫助預防斷甲

雖然我整左指甲,但係其實都好擔心會有倒刺,

同埋希望D指甲唔會咁快因為浸水會起甲既問題
所以今次我就主打搽係指甲位,
講得係水潤,又點會令手指唔夠滋潤
未到秋天,最想係清爽架啦
而呢一款既既乳液就完全做到我既最想要既野

最後一款要介紹緊緻彈滑潤膚乳
或者大家會唔會覺得夏天wor,真係要搽Lotion?
唔係秋冬,又未係好乾,
我熱到出曬汗出曬油,仲搽呢d Lotion係身體
其實身體同肌膚一樣有機會缺水,
角質過厚會變黑變啡,身體都要同臉部一樣要做好保護

今次呢一款既緊緻彈滑潤膚乳,
主要成份都包含有含有珍貴的摩洛哥堅果油, 
乳木果,蘆薈,洋甘菊及活性複合維他命

滋養保濕,促進肌膚再生,提升彈性,平衡水份油脂

質地好水潤,仲要超好推
仲有淡淡既甘菊香,不過真心滋潤度又係不錯
你知多數搽Lotion都係沖完涼先搽
沖完涼又想訓係張床~
而呢款既Lotion吸收超快,
搽完好似有一層水膜保護肌膚,
在秋冬到來前,為肌膚做好保護
不論係臉定身體唷,最好都要做足保養呀

雖然睇落搽唔搽都係好覺,
只可以講一次半次都可以睇到唔同效果
但係預防總好係出事個陣先急救啦,
同埋的確感覺有一陣保護係度

除左面部肌膚又點少得唔理下成日使用
今次呢一系列既產品,我已經介紹曬比大家啦
有隨時擺入手袋既經典護手霜,
擺係公司用既經典配方護手霜
最後又點少得有沖完涼用既緊緻彈滑潤膚乳

一系列三款既產品,價錢唔貴但係好好用
你都揀番一款你想要既產品啦

以下價錢供大家參考:
低敏配方護手霜 (Hand Cream)–$49/75ml
護甲潤手乳液 (Hand & Nail Balm)–$89/ 200ml
緊緻彈滑潤膚乳(Skin firming Body Lotion)–$109/300ml



產品銷售點:萬寧,屈臣氏,莎莎,Wishh,
Maketplace,Threesixty,Log-ON,
千色,HKTV Mall

Facebook Page:https://www.facebook.com/herbacinhk/ Herbacin
香港官網: https://herbacin.hk/


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇

留言

熱門文章