【保養】✿為可怕的紫外線做足準備 ❤夏日不可缺少的淡斑去印精華✿

如果不是有了小孩,我想到沙灘玩的不會是我
在夏日既猛烈陽光除左防曬外,
最需要就是一枝好用又岩用既美白產品..
這天我著到咁...都可以曬傷個賻頭,
仲要我冇帶帽...面都好似黑左兩度..
我地同行既媽咪都話為左小朋友唔怕曬到傷..
都係真係怕曬到出斑呀!

係當日玩完雖然我真係好攰都要做足保養既時間,

因為我番到屋企已經Feel 到塊面好乾好似好缺水一樣,
所以當日我都係即刻做左個急救保濕

而第二日我就出動左MANUKA LANE系列既產品,
仲記得呢套麥蘆卡蜂蜜系列當中有7款嗎?
係同系列入面有兩款精華,而當中一樣其中既淡斑精華

而係曬傷後做好補濕當然就要做好預防措施
做女人最怕就係出斑,你知啦,一發左出黎就好難攪架嗎
又係打斑又唔可以曬,有陣時仲要內服tim,
所以襯d斑未開始完全發出黎之時,
就要做足準備,而今次我就有呢一枝
麥蘆卡蜂蜜淡斑去印精華(Anti Aging Face Serum)


我諗大家知道黑斑是由皮膚頂層的色素或黑色素沉積引起的。
而今次介紹呢枝麥蘆卡蜂蜜淡斑去印精華含有天然植物精華,
有助於減少皮膚黑斑和疤痕痕跡。
此外,麥蘆卡蜂蜜淡斑去印精華含有Gigawhite,
可以抑制一種叫做酪氨酸酶的酶,這種酶會導致黑色素生成。
而Gigawhite能把暗點變亮。

而呢枝精華以玻璃瓶加汞管設計,
不過呢枝淡斑精華就未必似平時既精華
反而有少少似乳液質地,雖然係咁但係都ok好推wor
不過就有比較濃烈既麥蘆卡蜂蜜味道


除左塊面要搽之外,記得一定要搽番條頸,
好多時我都只係顧住塊面,但係頸我反而真係有d懶
而今次既沙灘之旅,亦令我覺得即使冇乜太陽都會曬傷皮膚
唔想面同頸兩樣色?就一定要搽埋頸部位置啦


要係夏天仍然Keep 住唔會成舊黑炭咁樣
最重要唔好出斑?
就記得Keep 住要搽好淡斑精華做預防,
同時亦唔洗擔心呢枝精華會變得好乾,
因為佢當中既麥蘆卡蜂蜜可以令精華Keep住滋潤,
就唔需要另外再搽保濕精華都冇問題啦


其他MANUKA LANE系列產品分享:
保濕精華及日夜面霜

麥蘆卡蜂蜜潔臉霜

麥蘆卡蜂蜜潔臉霜購買點

MANUKA LANE 其他產品資料介紹

丸野國際株式會社有限公司

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇

留言

熱門文章