【身體】汗疹。突發性敏感。濕疹◕‿◕嘗試利用 Emobase噴霧舒緩下 ♪゚

有陣時望見Gogo 既爛腳,
就諗起我一到潮濕既天氣我就好易出事,
其實會唔會因為我既基因影響左Gogo?

不過真心有d野唔好亂諗,一諗就開始出事啦...
早幾日我地又去我地既後花園(迪士尼)
唔知係我著短褲既問題定係岩岩落完雨,
只係等左5mins車咋,我兩隻腳咬到冇忽好肉
咬都唔係問題,咬完隻腳係痕到忍唔到...

我差唔多拎枝白花油當BB油咁搽架啦,
不過突然醒起早前有朋友話見到GOGO隻腳咁爛,
介紹左一款歐洲既醫學品牌Pharmann Emobase比我Wor
不如就等我試左先再比Gogo 試啦


來自歐洲的醫學美容品牌-Pharmann,
 就有一系列專門針對舒緩及治療性修護濕疹敏感等皮膚問題的產品,
如我這次要介紹的Pharmann Emobase Fast Action Spray, 
就為各種形式的乾燥鱗屑乾燥龜裂皮膚瘙癢情況包括曬傷,
 敏感牛皮癬和濕疹帶來即時的治療性修護啦~

亦同時可以紓緩 乾燥/濕疹/敏感肌膚 ,
最重要係冇無類固醇,非藥性,孕婦用得

首先想同大家介紹呢一枝
Emobase™ Fast Action Spray 迅間舒緩保濕潤膚噴霧


其實呢枝噴霧係一種非常輕柔的細份子半液體 (semi-liquid) 製劑,
特別推薦用於各種形式的乾燥、鱗屑、龜裂、
皮膚瘙癢情況包括曬傷、冬季皮膚乾燥、牛皮癬和濕疹作為即時的治療性修護,
它可以用於面部和全身各處,一經噴灑能讓肌膚即時吸收,
能限制水分經表皮流失同時重建皮脂質和軟化表皮,
滋潤肌膚,從而快速舒緩瘙癢。

係熱辣辣既日子,最好就係噴霧式既產品,
幫手舒緩一下肌膚既敏感情況,
有陣時我既肌膚都會突然間地敏感,
但係唔係下下都可以即時洗面架嗎,
真係好唔舒服既時候就可以做一下噴噴舒緩~


有陣時未必係面部肌膚,
有陣時係手手腳腳都會突然地敏感痕,
係夏天最常見既一定要數係汗疹,
噴一噴再搽均勻一下好痕既地方


係同系列入面仲有呢枝Emobase™ lotion 
Emobase™ lotion 是一隻能修護Super Dry 
極度乾燥敏感肌之先進潤膚護理乳液。
Emobase™ Lotion 都係一枝其具有低過敏性的醫學配方能迅速治療
和預防過敏性皮炎及各類型敏感肌膚,
質感豐富適用於面部及全身。
產品含Omega 3, 6, 9:
多種脂肪酸 Essential Fatty Acids (EFAs)、
二十碳五烯酸(EPA)和二十二碳六烯酸(DHA),
能被皮膚細胞快速吸收,迅速滋潤及修補皮膚脂質層,
並防止表皮水份橫向流失(TEWL) ,提升皮膚柔軟度。


呢枝Lotion即使係搽面或者搽身體任何部位都OK,
最重要係佢質地好爽Wor,平時真係岩濕疹肌既產品,
其實比較比笠同比較油,因為濕疹/乾性肌就係因為缺水呀嗎
而呢款薄薄一層搽均勻就OK啦,又唔會話好笠痴痴咁樣

如果你跟我一樣,係有陣時既天氣影響下,
肌膚出現左敏感,紅疹,痕癢問題既話,
不如都可以去試下呢一款來自歐洲既Pharmann Emobase啦


購買點: Senses yard
尖沙咀美麗華廣場1樓101B
旺角新世紀廣場Moko 2樓216A
https://www.facebook.com/sensesyard/

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com


小魔怪。私家竇



留言

熱門文章