【食。元朗】想念家鄉的味道◕‿◕吃一下燒肉止一止隱吧.。♥゚

見到大家最近既社交平台,已經唔再係去邊度既Staycation
係已經去左機場打卡啦,好羨慕又好妒忌
我真係足足三年咁濟冇飛過

不過而家既我地不論係經濟上同小朋友要番學關係
點都要係啲長假期先飛得(小學雞媽會懂的)
唯有去食下燒肉,止下隱先啦

我地曾經係大阪好鐘意食一間,吃到飽既燒肉店
每次食親都真係食到好飽
個日同朋友講起,元朗雞地都有間燒肉店幾抵食
雖然唔係任食,但二人餐都好夠飽
講到咁吸引我就走去試吓

而家佢地仲做緊新開張優惠,套餐75折,單點85折
咁就叫左個二人餐先,再睇下叫唔叫單點啦


套餐其實都包唔少野食,打頭陣既當然有呢個燒肉拼盤啦,
咁可以選擇係牛肉定豬肉既
咁我地就揀左牛系列,你以為真係食牛咁少野?
除左牛系既極上牛小排同安格斯牛粒、
仲會有埋熊本黑豚豬腩肉、日本薩摩赤雞腿肉、日本薩摩赤雞腎
真係豬牛雞都齊曬呀

我最欣賞就係牛小排,煎一煎兩邊就可以食得,
比小朋友就可以再煎耐多啲啲
當然唔會似和牛咁一食即溶,但依然好有牛味

安格斯牛粒就小朋友最愛,我就將一粒分四小件;
佢都食左兩大粒呀


豬腩肉就薄砌燒香加少少鹽做調味好香又惹味
最重要唔會感覺好肥..

當然點少得
薩摩赤雞肉呀,個雞心超吸引
其實我係好鐘意食呢啲內藏,呢隻雞心同樣加少少鹽已經夠曬惹味
雞皮燒起卜卜脆,仲要舊舊都好大舊
真係食肉都飽曬呀

食完肉類就輪到海鮮啦,係套餐內既
海鮮三盛合
有鮑魚、帶子同蒜蓉牛油廣島蠔,
店員係送餐時有教我地食完D蠔仲可以留返啲蒜蓉牛油塗其他野
當然我地都聽佢咁教燒其他野食啦,
燒啲咩?睇埋落去你就知架啦


打開了這個錫紙兜,先有陣陣的牛油香
吃下那個蠔仍是啖啖肉,又滑又香
那種牛油蒜仍在蠔內,好好味!

講番少少轉頭先,本身套餐都包含左兩款既小食
就係日本大根漬&野生牛蒡漬
咸咸地少少酸其實都係開胃菜
另外亦包左呢個B-mix沙津
簡單講就係蟹籽沙津,以黑醋代替左沙津醬,開胃之如亦好飽肚
係食左咁多燒肉後作為消濟既一個不錯既選擇


然後就有刺身三點盛
有帶子、赤蝦同魷魚,每樣刺身都有兩片
刺身不錯,吃得出帶子鮮甜味道
起碼我地當時唔係即食的,仍是Keep 到冰凍的


野菌瓜菜盛盤
真係不得不提呢個蔬菜併盤,
係食左咁多肉類,海鮮有少少既蔬菜轉換一下味道
我家小朋友唔算好愛吃蔬菜,
但係此家既粟米,他話超好食仲要係超甜的
另外我將冬菇同雞脾菇都擺左入去牛油蒜慢慢燒
菇就吸收左牛油的香氣,超惹味

套餐仲有包埋呢一款既B-mix丼飯
係紫菜溫泉蛋飯,d蛋汁撈埋d飯好惹味
亦因為呢款飯幾好既關係,
我地亦都單點多一碗三文魚籽溫泉蛋烏冬比小朋友食

咁呢一款烏冬就多左三文魚蟹籽,而飯呢就係純蟹籽
都係一樣有溫泉蛋既,撈埋d 蛋汁超正
爸爸就話兩款黎講,飯吸收左d 蛋料多d
烏冬係佢食個陣已經凍左,所以相對冇咁吸引
不過就岩小朋友享用,小朋友都食左大半碗呀

最後好怕爸爸唔夠食既關係再點多左一款燒肉
見到附近既客人叫左呢一款 柚子胡椒蜜糖五花肉 $68
好似幾吸引,就試下叫左一款黎試下

呢一款燒肉本身有調味,加上有蜜糖及柚子,
需要快燒快取,唔係真係好易燒成炭/好硬
但可做之處係,佢雖然係五花肉,
但係唔會感覺好濟,好油,恰到好處


呢一餐,我們一家都吃得很滿足,
然後我們在回家途中說起當時帶著未夠四歲的他
遊走日本的回憶,同時說著這一餐燒肉雖然不算很便宜
但小朋友說這間餐廳的食物很好吃的同時就覺得什麼也是值得的

要提一點,燒肉店每位需收取醬油費$18/位及另收加一
另外店鋪是不限時,你想跟朋友吹水傾幾耐都得,
如果你想唱K又食野呢度都見到有VIP房可以用

這兒是B-Mix 燒肉餐酒館
元朗鳳攸南街9號好順利大廈2座商場1樓2-3號舖

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

instagram.com/angelbabyhome
小魔怪。私家竇



留言

熱門文章