【食。屯門】只要有心。就有好美食◕‿◕不一樣的"留民".。♥゚

自從Gogo 升左上小學之後,每日我就要諗晏就煮d咩?
夜晚又要煮d 咩好呢?
每日只係諗煮咩都覺得頭痛,
所以有時我懶起上黎都係同佢出街食算

之但係出就街食,唔係連鎖快餐店就係速食店
再唔係就係米線店,真係吃到人都少少悶啦
所以襯我想去買埋(食送).一於今日去遠少少食Lunch啦

雖然話遠少少,其實都係係屯門區的
屯門區都算好大,而今次分享既就係置樂區入面
呢間餐廳我搭車成日都經過,但係食就真係第一次
咁今次就一於試下佢既午餐啦

當日我地算唔好彩,佢地既飯煲壞左,
所以就只有烏冬系列既食品同埋意粉
大爺係意粉同烏冬中揀既話,佢一定係揀烏冬
所以我地當日就點左一款 七彩芝麻雞扒炒烏冬
本身想叫多一款午餐,最後都係擔心食唔曬既關係
係店員推介下,我再點左佢地既皇牌小食
日本生炸BB 乳鴿 

平時去食晏,你都會預左d午餐大部份都係整定左,
所以有機會係微暖,少少熱..
但係今次既炒烏冬睇得出一定係即炒
因為送上木台時仍然是熱辣辣的

當中有三色椒連同大大件既雞扒一齊炒
如果想食得惹味少少既仲可以連埋七味粉食
GOGO 就係咁讚呢個烏冬好好食呀,食左差唔多大半碟呀


呢個日本生炸BB 乳鴿係店員推介架,
佢話係佢地店鋪既皇牌,
本身午餐多數都未必有呢個小食,
咁岩老闆係度,可以叫黎試下咁話


呢個生炸BB 乳鴿睇左係店內既電視介紹,
佢地既做法同平時既炸乳鴿唔同
平時既係先完,再拎去炸
而佢地就直接將醃料醃好BB 乳鴿再直接拎去炸
所以呢個呢個BB乳鴿上碟時仲係卜卜脆,又夠惹味
難怪佢係皇牌中既皇牌,店員咁推介啦~



留民料理
屯門青山公路351號彩華花園地下1號舖


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀
Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
小魔怪。私家竇







留言

熱門文章