【食。屯門】選擇困難症又發作 ♬ 去Go Go Mall 尋美食✿

有一段時間,我突然好想好想食馬來西亞既食物
個段時間,咁岩開左好多間馬拉野食
就成日去試下不同既餐廳

不過有時真係得我同阿仔時,點去番個d餐廳食,
佢又食唔到辣,最近我老友間唔使都會入黎屯門開工
當然要約佢聚一聚啦係唔係先

難得朋友黎開,就同佢去試下我好想試下既野食啦
今次我就好想試下GogoMall 既 馬拉公公

本身GogoMall 係一個好多唔同種類既美食廣場,
但係呢一間就以 「正宗檳城風味、不含味精」做招牌,
講到咁勁? 就等我試下先


朋友就話之前試過不少講明係正宗既馬拉菜,但係....,
一於就試下係唔係真係咁正宗又會有味精先


今次我地叫左兩款粉麵,
首先有一款係偏辣既福建蝦麵
(主要係以蝦殼同蝦頭加辣椒爆炒去煮成既湯底)
可以選擇配料有海鮮,豬頸肉,雞絲,香茅豬扒同無骨海南雞
(唔同配料唔同價錢)

另外一款就係檳城白咖哩麵,
(湯底係椰奶喇沙,感覺冇咁辣)
可以選擇配料有海鮮,豬頸肉,雞絲,吉列豬扒/魚柳,
雜菜蛋,牛肋條同無骨海南雞
(唔同配料唔同價錢)


首先分享一下呢一款冇咁辣但係好惹味既檳城白咖哩麵,
首先有好香既椰香咖哩味,
咁我地都係揀左個麵底係摻摻(油麵加米粉)
配料就揀左豬頸肉 $48/碗

呢碗麵對我呢D食唔到太辣既人仕好岩,豬頸肉唔會好油,
連埋索曬湯底既豆卜超惹味
不得不提,我好憎食芽菜既人仕
但係馬拉菜既芽菜係我唯一會食,亦係會食曬既

個湯底超好飲,重點係飲左你都唔會口渴
超推介呢一款麵比食唔到辣既你呀!


另外呢一款福建蝦麵,真心係辣既,
但係我朋友話辣得好惹味,但係我試左少少都頂唔順,
真係需要溝一下我既檳城白咖哩舒緩一下

但係朋友就揀左海鮮配料,當中有魚蛋,魚片同蝦
仲有半隻蛋同豆卜
呢碗既價錢係$49/碗

朋友仲話佢覺得佢個碗抵食好多,因為佢覺得佢D 配料又多又好食
但係我又覺得呢個價錢兩碗都好抵食

同時我地都各叫左一枝飲品,我就當然叫左馬拉奶茶啦
凍飲會以一枝裝上的,購上任何主食就可以半價
馬拉奶茶加$9/枝; 另外一款朋友點既薏米水就加$10/枝

個人推介!!馬拉奶茶No.1 !!!

其實係GogoMall 愈來愈多不同種類既食店加盟,
呢一間感覺老闆都是馬來西亞人仕(說話口音)
仲要係你落完Order 就比個牌通知你再去拎,
所以食個陣仲係熱辣辣既,而家又開始秋涼,
如果去開睇戲既話,不如上黎呢度試一下馬拉公公,
睇下係唔係真係好似我咁講?真係食完唔口渴呀!!

是日分享:馬拉公公
屯門屯門鄉事會路112-140號雅都商場Go Go Mall1樓S69號舖


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇









留言

熱門文章