【食。屯門】給自己一場Metime的好時光♬ 即砌即磅即煎岩盤牛扒✿


漫長既小學生涯先岩岩開始左幾個月,岩岩先經歷完第一次考試
成績係點真係理唔到咁多,佢盡左力我就覺得足夠了
既然試又考完,當然我同佢都要放鬆一下啦

所以就一早相約左朋友仔去左附近既Playhouse 玩,
玩完我同gogo 就覺得有d 餓,所以就係附近搵下野食
諗起朋友仔之前同我講,係寶怡花園有間即揀即磅即切既牛扒
咁即刻去試下究竟係唔係真係咁正先?

係店鋪面前面有一個好Sharp 醒既牛牛燈牌,
店鋪亦以乾淨全自助形式,
而店鋪就係你想食幾多就砌幾多,多數由200g起跳,
有不同既牛肉類選擇
就係有牛柳($0.57/g),;牛板腱($0.67/g);肉眼($0.71/g)
西冷($0.73/g);後腰三角肉($0.79/g)
封門柳($0.79/g);日本和牛(肉眼/西冷) $1.85/g


而一入門口就有一個凍櫃可以揀選你想要既肉類,
仲可以睇下有咩岩自己食,而今次我地就揀左肉眼


睇住店員姨姨拎起一大件既肉眼去切,睇住佢砌好了,
份量亦係磅好給我看過後,就可以再選擇配料
配料有青葱/生洋蔥/蒜蓉可以揀,我就只係揀咗蒜蓉
然後就可以番埋位等一陣啦



店鋪係以全自助形式,所以位置係自由選擇
同時亦可以自己取水及把吃完既餐擺回托餐處


在每個座位上也有不少既調味料,
如岩鹽黑胡椒及一些醬汁
適合在吃牛扒時作為調味


當牛扒煎好了,就可以到點餐處拎取啦
呢一塊300g 既肉眼牛扒真係同牙籤講既一樣
真係好Large 大塊扒呀
牛扒面有一堆蒜蓉,我即時把蒜蓉放到鐵板處煎香
牛扒本身煎到約三成熟,如果喜歡吃較生的
記得要快點吃,唔係就會被鐵板的熱力加速地煮熟牛扒啦


由於我掛住影相,牛扒都煎得大約六七成熟
如喜歡吃牛的味道,就會比較清淡一點
我自己就喜歡加了一些岩鹽作調味之用,
感覺會有一點味道提昇的,所以大家在吃的時候就可以選擇這樣的



另外想提一下,大約可以加$30 可以轉做套餐
可以選三樣,如白飯/沙津/溫泉蛋及飲品,雪糕等等
同大爺食,佢最愛就係波子汽水及雪糕吧


整體個牛扒係好好食,雖然價錢上都唔算好平
但係有時真係好想食個牛扒,真係食一個好既牛扒
又可以揀牛扒既份量同種類,又唔洗搶心細食既朋友食唔曬
最重要係自助形式又唔怕比人趕你走
同埋所有店員都係好Nice 架,有機會一定會再黎食多次

是日分享:

岩盤牛扒 ミディアムレア ステーキ (寶怡花園) 

屯門良德街11號寶怡花園地下15-16號舖


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀
IG:angelbABYHOME

留言

熱門文章