【食。荃灣】✧✦終於可以出街慶祝食飯既母親節 ❤當然唔可以要我等"泰玖"啦 ✧✦

轉眼又係母親節,仲要第一年終於放寬左
唔洗人數限制,唔洗又要打針;
所以我地今年唔想同人地迫,
我決定早d 同自己慶祝.留底番正日比番我既媽咪

今次揀既餐廳係妹妹推介架,
佢話係香車街街市附近有不少餐廳,
佢話佢上次都食左間泰國餐廳不錯,

就襯住母親節哄一下自己開心,
去左呢一間泰玖試一下

這店分為上下兩層,地下的位置主要是吧枱式;
而上層真的好像另一片天呢,是一整層的坐位


我們今次安排了坐左最入面的位置,雖然喇叭再附近
但不會令耳仔受罪(笑)

今次爸爸請客,當然有大吃大吧;
在落單前,店員跟我們說;它家的餐飲買一送一,
就先點了一杯檸檬梳打及泰式奶茶(熱)

檸檬梳打好飲,在炎炎夏日真的不錯,
但奶茶就未知是否是熱的,味道我自己不太喜歡


這個是我家少爺要求點既,無骨海南雞 $108/半隻
我開頭諗半隻都唔係好多架者,當小食吃囉;
但係一上枱,真係覺得呢個價值得wor


泰國菜當然少不了要一個咖哩吧,
咖哩主要有分綠,黃同紅咖哩;
最相對冇咁辣既就係綠咖哩,

我地就點左泰式青咖哩牛腩 $108
真係好想講呢個咖哩,雖然都係辣既,
但係辣得過隱,我直情係追住黎食咁濟


本身我有爭扎會唔會叫一下簿餅呢?
但係見到佢有呢個金磚蒜容包 $42;
我曾經都有食過呢一款麵包,
佢外脆內軟,真係好好食架

當然有呢個點少得用黎點咖哩食先得架,
我本身仲諗住d 咖哩可唔可以打包番屋企,
點知點下麵包又食左好多,點下雞肉又食下;
最後咖哩汁已經食光光囉~


最後點這個以為會唔夠飽去叫既;
點了這個泰式豬肉河粉 $108

首先要溫馨提示大家一下,如果你也吃不到辣的;
請記得要走辣,我就是沒有走辣,這碟我完全吃不到
但係看到它家的河粉是不一樣的,
有點大片及比較簿身的,可惜的是因太辣了,
我真的比不到任何意見囉~


我地今年既母親節飯,我就吃得好滿足啦,
雖然價錢上真的不便宜,但真的是蠻好吃
由其那個青咖哩及海南雞我仍然回味,
有機會一定要再來吧~

是日分享: 
泰玖
荃灣曹公坊5號地舖









留言

熱門文章