My 21 Birthday'sssssss ----驚喜篇...

仲有2日先到我生日.....但係今年我過得好特別.......
本來以為得自己1個過12點既時候有Vicky 特別為我攪個生日會.....
原來好戲在後頭......


今日係星期6,但係我都係3點先收得工.....因為之前打風既關係....
我要Call 客.....又約左舊同事去Cafe 坐喎.....
難為了大肥一早係mk度等我.......
今朝諗住開msn 問下舊同事約幾點食Tea.....原本約左2點半既.....突然張太話佢好唔開心想我陪佢飲野.....仲要落吧.......已經有d頭痕....好搵唔搵搵到唔會飲酒既人落吧....
但係張太唔開心做fd 既一定會陪.....但係約埋d時間又奇奇怪怪咁.....9點鐘...

一收得工即落mk Join左個同事仔....飲野飲到5點半左右.....悶到大肥屎屎下......
跟住行左落太子啦.....行左一陣街啦....張太又打黎係今晚9點啦喎~我就問佢做咩唔開心呀,佢話擺酒度有問題.....梗係奇怪....下?唔通book唔到....我就問一句點解唔坐Cafe要坐吧~佢話識人喎....

跟住大肥話要買一枝花做乾花....我話1定冇一枝買既呢....死都唔信....係要入去行下......原來....大肥想比個驚喜我.....佢買左一札花比我呀終於比我恨到札花.......唔怪得月光天使問我朋友仔有冇送花比我....xdd月光你開口中呀!!!

我已經笑到收唔到口....雖然係知佢邊度買....但係真係估唔到係生日收到札花
(我數過啦.....有21枝架>w<)

行下行下~大肥又話落左尖咀先....我話7點半咋喎...又話落去食野....其實個陣完全唔餓,落到尖咀前,大肥送左條不知明既珠鏈我....佢話我既生日禮物.....完全Never mind 最重要送個個人既心.....但係我直覺認為唔止既.....

落到尖咀仲好早既時間.....大肥同左我去尖東公園度坐......當我同札影緊相個陣....我聽到佢係度攪個袋....我望一望佢....佢就突然拎左介子比我......好驚喜....真係好驚喜....因為隻介子係鑽石介子呀!!!我廿一歲女第一隻鑽介.......完全估唔到大肥會送.....因為我之前叫佢唔好送d咁貴既....我肉赤.....但係收到個陣真係心都甜埋.....我叫大肥話~你向我求婚呀xddd我而家唔應承你住...xdd佢話唔會....呢隻係生日禮物....唔會拎黎求婚....呢個老公我嫁得過啦....

坐下望下....咁差唔多搭半既時候......張太就打黎...我地亦準備行落去張太約我地既地方度等....岩岩Feon 同七七都到埋...一齊落去.....好攪笑.....張太話去廁所又話唔係個間房...我都覺得好奇怪....
一入房就見到張生,又見到成地都係袋....我仲要認得係Iris 既Playboy 袋...坐低已經覺得好怪好怪.....明明話唔黎又要咁多袋...突然間佢地一班人衝左出黎即時喊囉我....好樣衰呀!!!原來佢地提前攪到個Party.....其實我都覺得今日好奇架啦....問極大肥都唔講....等我著最靚既樣黎慶祝嗎.....

但係最驚喜係連Q小姐都有出現.......某君又到埋....張太話最美中不足係我阿哥唔係HK唔係仲驚喜.....我喊得仲勁...但係我好想講我已經好驚喜我完住冇諗度你地比我一個咁既驚喜.......我一路以為我既生日會好唔開心.....點知今年既生日我係喊得最多....但係感動既喊......

坐左陣個人已經係好番心情.....佢地送上七色壽包,真係有架我>w<


跟住到佢地送禮物時間.....睇見Feon 既禮物我都好鐘意呀!!好有心機呀>w<唔知我份係咩黎架呢.....當Feon 拆完禮物蛋糕都同時送上.....好抵死既大波既蛋糕......好正....影下相開心都屎啦.....




跟住到我啦喎......當我一拆d 眼淚又把把聲咁流左出黎....



佢地整左一由砌圖比我....本身我叫佢地整比Feon 架....冇諗過自己有番....仲要揀左我好愛既相....仲有佢地既合照......好感動......大肥仲話我傻....係度喊......唔感動我唔識喊架...




.跟住就影影影影......唱唱唱唱........猜猜猜..........

好多謝咁多位為我同Feon 既生日出心出力......
好感謝咁多位比我地既驚喜.....
好開心識到你地呢一班好姊妹好朋友....
今年我生日真係好開心......
雖然仲未到....
多謝你地.....
我地 31/8/08見!!!!



留言

  1. 驚喜呢xd傻妹唔好喊啦~~~~~大個女啦...~只要你地開心做fd既我地都會好開心......
    大肥都好錫你呀~你話佢之前唔做既野都做哂啦.......
    下次再玩過
    [版主回覆08/11/2008 02:48:00]真係好感動嗎....唔係我點會咁喊唧....
    我完全估唔到突然提前左...
    之前明明講個個都唔得閒架....
    佢地真係好錫我....我呢個真係知...
    今件大肥好浪漫.......做足哂....可以加分啦xddddd
    下次你一定要出黎喎

    回覆刪除
  2. 咪係囉, 話明開心又會喊o既........
    開心就得啦, 做咁多野無非想你生日過得開心啫.
    [版主回覆08/11/2008 02:49:00]就係太過驚喜嗎.....'
    唔係我點會咁喊唧......多謝你Yuky
    唔係你咁多鬼主意..........我諗呢個Party唔會咁成功

    回覆刪除
  3. 仲有呀, 講明先........出年未必咁多驚喜架喇, 可能只會食餐飯架咋, 你唔好咁大期望呀~唔想你失望. haha~~~
    [版主回覆08/11/2008 02:50:00]今年夠哂驚喜啦....下次唔好啦受唔住呀!!!!!

    回覆刪除
  4. 好彩你鍾意,唔係嘥左張太D心機
    大個女喇~~~唔好咁易喊先得架
     
    [版主回覆08/11/2008 02:51:00]真係超級鐘意啦...........
    唔係點會喊到豬頭咁喎'
    難道我真係太過眼淺???'
    但係我又真係好感動呀!!!

    回覆刪除
  5. 你真你好幸福呀!!! 有一班咁錫你既blog友同埋超級錫你既大肥!!!! 要好好珍惜啊~!! 快d放d相上個blog度啦~!!! 我.要.睇.相.呀!!!!
    [版主回覆08/11/2008 02:57:00]真係超超超超級感動呀今年生日,原本係超唔開心既期待
    點知變左超級感動浪漫開心既一個生日....
    真係好好好開心既廿一歲生日呀!!!!
    我係iris 度拎左ddddd 你睇住先'
    壞左card reader 未得閒再買過

    回覆刪除
  6. 生日快樂呀!  希望你同大肥以後開開心心,幸福快樂啦!

    回覆刪除
  7. 傻的, 駛咩喊呀~~~~妳鐘意份禮物就好了~~~~記住生日要開心笑的ma~~~~ 生日快樂~~~

    回覆刪除
  8. 真係好開心
    你個個朋友都咁錫你
    我再講多一次啦~~~
    生日快樂
     

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章