My 21 Birthday'ssssss ------嗚謝篇

終於完結我呢個21歲生日....
好多謝每一位曾經為我生日出盡腦力心機時間以及忍口時間
好多謝每一位令我今年生日由絕對失望變絕對快樂+興奮....(睇我打左咁多篇就知)

特別嗚謝:
Yuky ,
多謝你為我同Feon 既生日出盡心機,要你計劃2個月絕唔係一個小問題....我知道你當中本身都有自家既煩惱...但係你想我地有個驚喜生日,亦不計教咁搵人,搵地方,搵禮物....呢樣野唔係個個都有心機去做...真係好真心想同你講一聲多謝....你既生日我地未必做到咁驚喜但係亦希望我地以後既每一年都係咁開心...驚喜一年就夠...我都唔想每年都喊一次嗎....多謝...

Iris,RX,七七,阿King
多謝你地幾位忍到口唔爆比我知道你地有個咁既Party,唔係我唔會咁驚喜喊到咁樣....下次我唔會睇下地下有冇袋架啦.....真係多謝你地肯陪我過一個咁難忘既生日......

Queenie同阿船
多謝你2個識做我地party既特別嘉賓...由其你呀~Queenie你出黎真係令我又開心又快樂....多謝你地寫比我既每一句話....我會用心記住...希望唔止呢一次出黎啦

Vicky,
多謝你即使冇人陪我都搵d人出黎,雖然未必係一班人,但係我知道你既心意,你買比我既生日蛋糕,你送我既禮物每一樣野都放哂係我心度....你送既每一樣野都好好心意,你係我一世既好友,冇人能及你....我地識足9年.....雖然我地唔會成日聯絡,但係大家一有事都即時諗起對方....真係好想真心說一聲多謝你Vicky....你給我的無限心意.....我真係知道....我真係知道你係幾為我而想....你呢個朋友我冇識錯....

最重要既.....梗係禾的醉唉啦....
大肥...多謝你今年為我準備既禮物.....本以為你唔會買我想要既野比我....原來你永遠都係殺我一個措手不及,真係好想講我真係有d想你送介子比我個陣同我求婚架...我都艮白而家未係時候.....等多幾年....你成日都話隨緣啦...到時想結就結...每個人都以為我拍左好耐.....嘻...我已認定你係我將既另一伴啦.....Love You so much....



多謝咁多位留祝福比我,多謝咁多位SMS 比我既人,呢個生日可以咁難忘都多得各界既大大幫助......今年我既生日....真係21年內我最開心最感動最驚喜最多眼淚既一個生日......冇你地我冇呢個咁難忘既生日,冇你地無限既愛,我唔會知道我真係好幸福....真心說一聲多謝....



由於相片未完全收齊既關係......將於日內POST 番哂....THX

留言

張貼留言

熱門文章