My 21 Birthday'ssssss -----正日篇

終於到左11號既正日啦~
本來都Plan好左今日去迪迪尼...
可惜天工不做美呀!!!落大雨....
大肥番落hk 個陣都成11點半~佢問我仲去唔去...
雖然我好想去但係我真係好攰....
最後見個天愈落愈大......最後我放棄去迪迪尼....
改左做同大肥去行街街....點知大肥過左黎接我之後同我講...
不如去觀塘接阿女麻囉....我話下....我完全唔記得左今日阿麻會去左大肥度住...
但係接佢入屯門之前....阿麻要睇醫生...
我足足坐左係馬會....3粒鐘.....我成本雜誌睇哂....每粒字我都睇得清清楚楚
但係我好鬼眼訓......仲要陪阿麻食野...心諗快ddd啦
我好眼訓呀真係.......
不過始終係老人家嗎......
上到巴士我訓死左.....原來諗住上到大肥度....再訓既...
始終人地成家係度我走左去訓...好似唔係咁好睇....
最後我都頂硬上.....坐係發呆...同阿麻食埋飯,,,,

雖然大肥話我今個生日正日好無聊,但係我笑住講~之前太驚喜啦

始終平淡D 中和番啦....
我就搭車番屋企....整埋d相....
差不多12點前仲有請我食雪糕....
呢個生日真係夠難忘.....
有時真係覺得我身在福中不知福....
到而家我知道我好多人好錫我....
好多人好愛我....
雖然有個人呃完我一次又一次...
Anyway 我已經完完全全心淡....

我知道邊個真心愛我就足夠啦.....

留言

  1. 大個女喇~~
    [版主回覆08/17/2008 13:07:00]我知道架啦

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章