【造型】在佳節裡當一位百變女生 ❤ 一枝ProCare 為你改變。★。

一個聖誕一個除夕,一個Annual Dinner,
一個農曆新年一個情人節
這個連續性既月份,也是女生最想扮得美美的日子呢
不過又咁講,有陣時唔想單單只係直頭髮
又或者本身係曲既但係又想改變d 曲既感覺?

最大問題就係唔想再坐多起碼4個幾鐘既去整個新造型?
所以近來小妹就尋找一個新的小法寶
它就是Philips 既 Pro Care 捲髮器


或者你話,咪又係同平時d 捲髮器差唔多,咪最多廋d 
個樣簡單d 好似冇左d 夾住個個咁咋嗎~
最多就係佢多左個顯示位置囉


除左佢有流線型既設計之外,佢個拎住既膠部位置
即使係你拎得好耐好攰都唔因為出汗而"線"手
加上它以柔軟的天鵝絨塗層,可以減低當中既熱力即時辣傷
最重要就係有由150-200度既溫度可以選擇
適合不同既髮質定而去捲成不同的造型

加上擁有360度既可轉動電線,即使捲得有一點攰
想轉一轉手都唔洗驚d 電線Check 到自己啦


早前小妹就需要到我的舊同事的婚宴,雖然早前聖誕時間才見過面
也想給人家一個意想不到的新效果,也許會在人家的Snap 
給人家被拍了,樣子也是不錯的嗎xd

首先我會先利用了同樣它家的負利子梳先把頭髮梳順
(梳子是自己自購的,真心的如果你跟我的頭髮一樣天生有一點曲是絕對有效的)


今次為免太過捲曲,所以我就先選用150°C 作為目標
當然你是髮質較粗的就可以把溫度set 至200°C啦


由於它的鵝絨塗層可以令頭髮暫時定位於捲髮器上,
所以只要你快手地捲一捲,然後就可以把手指快手地按一下
按下捲髮器上的大粒的按鈕就可以幫忙計時,
咁就唔洗驚辣傷頭髮又唔怕辣親你靚靚肌膚啦


而小妹也創出了懶人法去弄造型的,當然不要期望手殘妹
可以做出驚人靚造型吧xdd 
我的懶人法就是先把頭髮由耳下面中間開始先捲一下
然後利用捲髮器的鵝絨塗層利用手轉動它,
然後再打直捲髮器慢慢地向下拉
就可以型成右圖的小小曲髮囉


給大家看看一個已完成及未弄好的分別吧,要留意始終曲髮是令頭髮會縮短的
也許比小妹更短的朋友可以捲作是內捲的,也是一個很可愛的造型呢


亦可以在頭髮上捲上不同的曲髮,型造一層一層不同的效果
看出來也很不錯,即使是唔識捲捲左反方向,
遮一遮其實也是有不同的層次可以看到呢


這次使用的時間,我只需要約15mins就可以完成
是由它預熱到我完成整個髮型設計
對比於之前我曾使用的那些捲髮棒
絕對是不一樣的感覺,起碼在等它熱的時候又不會太久
又不怕它會把你的東西熱溶,當然你是說長時間擺放就沒說話可言啦

另外很喜歡當中既鵝絨塗層,
因為它的小小隔膜可以令肌膚減底受傷
因為小妹都唔知試過幾次比啲棒辣傷
最慘都係隻手,又要捲又要辣到

久而久之就唔想辣就唔會再去捲啦
加上之前在舊的捲髮夾,預熱時間較長土火
所以就需要長期倒調去預熱,長久黎講條電線就會老化
壞既機率同樣提高,買得兩枝黎都差唔多買到一枝ProCare 番去玩啦

唔知大家又喜唔喜歡我今次既介紹呢?
情人節可以考慮一下買呢個代替送花
也許你的情人會更喜歡這件禮物呢~^^


查詢 : Philips 客戶服務中心2619 9663 
零售點 : 各大百貨公司及電器店有售

      Official Website: http://www.philips.com.hk/   
Official FB Page: https://www.facebook.com/PhilipsBeautyHK


希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
#產品資料由Philips 提供#

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^














留言

熱門文章