【底妝】♬ 說好的不要當黃臉婆? ❤ 一妝兩件打造有神采既底妝♪゚

我好記得同自己講過,我生完阿囝之後都唔可以做一個唔打扮既女人
但係事實上根本冇咩時間同心機去打扮
一來又怕d 化妝品會掂到BB 怕佢食到會影響
二來次次出街都一抽二"能"咁,真係著幾靚都假

我記得對上一次扮靚靚就係我阿囝既百日宴
但係睇見自己個樣愈黎愈殘,真係十萬個唔開胃
為左打救番自己個樣,唔好要有番做女既光采
起碼都要有番岩岩嫁完既光環

近來我就有機會試到韓國品牌 Berrisom 既兩件底妝妝品
分別包括有水潤光采精華CC霜 同水潤煥白亮采筆   


首先第一步我要解決左我呢個又殘又好似黃黃地面既樣先
所以我就使用上它家既CC Cream 
而呢枝既CC Cream 主要都係可以幫助調整提亮均勻膚色
仲可以去黃褪暗同埋煥發透亮素肌顏

而呢個CC Cream 只需要好少份量就夠啦
我諗1粒黃豆既份量都可以搽曬成塊面
最重要佢既水潤,唔會令個妝容變得又厚又唔貼滕
難怪睇親d 韓劇d 女角都可以好似Bing Bing 既妝容
但係又唔會覺得勁厚粉啵


當然最好睇就係睇鐘無豔既妝容啦
相對黎講,其實膚色唔係真係差好遠
但係好明顯既係就係睇落整個人精神左唔會好似黃臉婆咁既樣
有時照鏡真係望見自己都覺得之前既我去左邊?


要令整個妝容睇落更加立體,又點少得用番呢枝筆架
講到咁神奇就梗係呢枝
【水潤煥白亮采筆】SPF30 PA++(HKD140/5.2g)

產品集 美白、抗皺、隔離、提亮、遮瑕、粉底 多功效於一身
當中蘊含了 45%水份精華 及 防水功效 
而且仲有SPF30 PA++ 真係唔記得左搽防曬都有佢頂一頂


每枝既水潤煥白亮采筆都好似毛筆既設計
先以柔軟既毛掃可以在輕輕地搽上肌膚上
配合按制按出份量,咁就唔洗驚一搽就太多啦


我就會習慣先搽好CC Cream 之後就可以令整個妝容更加立體一點
就可以利用呢枝神奇既筆幫手一下啦
我主要就搽左係眼底位置,鼻樑,鼻翼同下巴位置
由於佢都係好水水狀既,所以都好易推開,
最重要係唔會勁難推,真係重手左都唔怕呀


不如睇下我使用前後既分別啦,
首先未上任何底妝既時候,其實睇落好似冇咩野
其實真係睇見都唔開胃加上擁有蠻嚴重既黑眼圈
呢個一定係做阿媽必有既野
搽好CC Cream 加埋呢枝亮采筆
即時將黑眼圈減淡仲睇落精神左冇咁攰tim
係室外陽光下睇落仲唔錯,唔搽眼線筆都唔覺得好怪咁


雖然小妹而家呢份工唔洗要求一定要化妝
但係有時都想個樣精神番d 比人見下架
始於有陣時有d 大老闆落黎見到我呢個新同事都順眼d 啦
年尾出花紅會唔會多d 架xdd 


我今次介始既品牌係來自韓國既Berrisom
可以到各大既Sasa 購買
而或者大家未必了解/知道咩係Berrisom
其實Berrisom 係之前突然好興撕出黎既唇膏品牌
估唔到佢既價錢唔貴之如又幾好用,岩曬我呢d 又懶又想扮下靚嗎

**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤
















留言

熱門文章