【 Hugo❤成長日記】媽媽買上隱 ✿ G-Market 拆箱篇

我好記得以前我同過一個同事兼老友講,
【好心你唔好成日慳自己,洗比阿女啦,
對自己好少少,買d 正野哄下自己啦】 
朋友仔當時話你未有小朋友,你唔會明點解架啦

當時我就不以為以,仲話我覺得我唔會慳自己瘋狂買野比阿b 囉
但係係Hugo 未出世之前其實我都已經買得好癲下
好似d 清潔用品,衫仔呀,仲之我覺得有需要用既野都買買買
不過係出左世之後,又因為之前份工係臨放完產假個陣
突然被通知唔洗再番去,前景完全空白,望住個仔都唔知點算好
重新搵過份工?人地接唔表受我呢個新手媽媽?
仲要成日做做下野去汞奶? 準時收工唔會OT?

最後我係阿B 三個月左右大就開始去搵工做
有人話點解唔等阿B再大多少少先去做野呢?
但係唔搵工做又點可以有錢買野比阿B 呢?

就好似今次咁,我又比媽媽Group 既媽媽放火燒到,
主要原因就係因為GMarket 既SF 運費半價優惠XD
明明我都好少去G 野都可以因為半價就走左去買野囉
今次就好忍手地買左兩樣野比阿b 啦,就等我分享下啦


首先要介紹呢個枕頭,叫GIO Pillow
其實由Hugo 一出世冇耐,我朋友已經成日介紹我用架啦
呢一個枕頭,賣點係咩呢?
其中三大賣點就係有抗菌,低敏性同埋速乾
而我自己就覺得係可以令頭型靚,防塵璊同埋透氣既
唔知大家會唔會知BB 其實佢地既汗線真係比我地大人多好多
所以真係要一個透氣既枕頭真心重要,
由其小朋友開始轉身既時侯,一個唔留意既時侯
佢趴左係度訓既時侯用左呢D 枕頭都可以避免左窒息既問題


呢個枕頭係寄到黎個陣,有一個盒裝住
係從來未開既時侯會有個原裝貼紙
就好似人地賣電話個D 咁啦
打開個盒之後,會見到個枕頭其實仲有一個包裝袋裝住
而今次我就揀選左呢個花款係營火花/甜心花


每個枕頭都會有一個枕頭袋同芯既
品牌方面就會建議大家用手洗個枕頭芯,枕頭袋就可以掉落機洗既
想同大家Share 就係枕頭都有分前後位置
唔係話是但一邊訓就可以架,枕頭芯有個logo 位既地方就係面頭


另外就係有分Size 既問題,分別有S,M,L Size
S: 一出世至10個月大
M: 6-24個月大
L: 兩歲或以上兒童使用

而我阿囝都就黎5個月,咁我就揀左個M 碼佢用啦
當然如果覺得好似太高既話就先係BB 既頸部以下位置
搵東西加墊一下,大約墊多一至兩星期就可以拿走囉
我而家都係襯高少少,因為枕頭都係比較高
所以真係要比BB習慣下先


另外就係我又係諗左好耐既地墊啦,
點解要諗咁耐呢?主要原因就係因為地方問題
首先要諗買左擺係邊呢?打開左咩位置又可以擺佢呢

本身都已經打算買巻裝既地墊,雖然比較薄身少少但係起碼叫做收藏容易
雖然我仍然有D心有所屬厚身但係收藏不易既地墊呢
點知係呢個時間,又係媽媽谷既朋友仔又係GMarket 搵到d 正野
就係呢個Dr.Mama 既遊戲墊,價錢真心超抵
好似都係三百多元,跟我想買個張費雪牌巻裝既地墊
價錢其實真的差不多,但係呢一款相對黎講好似厚一點
仲要有幾款唔同色可以揀tim


係網站度會有兩個唔同既Size ,而我就揀左細個款
Size 為120 cm x 160cm 重量約3kgs
其實我唔覺得佢係咁重,起碼我日日將佢拎出拎入都OK


咁我主要想買就係想比阿囝反身呀,遲D 學人爬呀個陣用既
由其而家有時番到屋企要煮飯,真係唔想煮煮下又要入房
望下呢隻曳豬係度做咩,咁起碼我煮煮下飯見到阿B 係度碌緊
放心過佢係房自己係度碌,真係一個唔好彩碌左落床就喊死我都似
有時佢碌碌下自己會趴係度訓,我都會將佢變成床比佢訓
或者食完飯坐係度陪佢玩下都係幾開心架


總結: 今次我係G-Market 買左大約$630 
枕頭: $260 ,地墊$370 左右
為左Hugo 既玩具世界,不知不覺愈洗愈多錢
除左係G-Market 之外,淘寶亦係我買玩具最癲既地方
下次Keep 住介紹Hugo 的玩具皇國xdd
由其有時間既時侯真係唔好睇到淘寶,會瘋狂地買野同買野

**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤












留言

熱門文章