【保養 】從此不求人地消痘痘 ❤ Eaude Medica背部祛痘護理液 。★。

炎炎夏日,各位美美既女生亦是背心短褲出動既時間
除左要處理毛毛既問題之外,
其實有冇諗過背部既粒粒問題呢?

由其近來大熱既露肩衫真係令一眾少女
將我認為最性感既鎖骨同賻頭Show 曬出黎
近來我家妹妹穿上呢d 衫既時候就發生左少少問題

毛毛我就知佢自行解決,但係佢背部同心口
有時都會有一兩粒既痘痘,即使拎左頸鏈遮住
其實都覺得幾銀眼架
加上你背部個陣札起馬尾,見到背隻全部都係粒粒
你話係唔係幾靚都冇用先?

不過早前我呢就上網留意到呢枝Eaude Medica
背部祛痘護理液 

點解會留意佢呢?要知道背脊生倉,慘過中槍呀
有時唔好彩,身體可能有d 毒素係身體內
慢慢因為出汗加上跟衣服磨擦
好易令細菌滋生,從而會有暗倉既出現

背脊生粒粒如果係普通野就話當唔知,睇唔到者
之但係如果有一個又大又毒既粒粒就唔係咁講啦
真心的,曾經我男人就係背脊左粒幾毒既倉
(生過毒倉既人,就會明係有幾痛下)
加上佢份工成日要郁動,咁當日佢沖完涼就叫我
幫佢吱左粒暗倉,但係奈何佢粒痘痘又未熟
吱極都吱唔到d"龍"出黎
痛到佢係咁係張床"典"黎"典"去

而今次呢枝背部祛痘護理液
主要成份就包括左
● 甘草酸二鉀: 抗敏,提升肌膚防禦能力
● 異丙基甲基苯酚: 抑制、殺滅痤瘡桿菌
同埋係無添加成份.咁就用得安心又放心啦


重要既係呢枝大大枝係可以同時用係面同背脊既
使用方式同平時使用爽膚水係一樣既
先倒上適當既份量,如果只係想普通地去一去暗倉印
就可以只係輕抹一下需要既部份
而想重點去痘既話就真係可以厚敷佢地啦


好似小妹既鼻翼位置同下既位置
突然間又爆左好多粒小酒米同暗粒
既然有呢枝既護理液係度冇理由唔用你架嗎
我就先抹一下整個面部,然後再利用新既化妝綿去厚敷一下


好啦介紹完面部使用又點可能唔介紹今次
如果用係背脊可以點算呀?
唔通下下搵阿媽?老公/男朋友?定係阿妹好先
我地背脊痕,有不求人
今次背脊生粒粒,我地有呢枝不求拍

同樣先將化妝綿倒上適當既份量
或者可以自將化妝綿攝入去再們上護理液
然後就可以直接拍下背部或者需要人們幫手既位置啦


真係唔好彩背脊生粒粒都唔洗下下搵老公啦
自己都可以伸隻手入去背脊拍拍拍就可以啦
極之方便!!!重點係好抵用
只係需要$148 就有成500Ml 咁多~
豪用粗用都可以頂住成個Summer 啦


睇下我又係點利用呢枝不求拍啦
係唔係好簡單呢?真係唔難架


如果睇完我介紹都覺得冇講錯,小魔怪冇呃你
就可以到萬寧選購
亦可以到以下地方選購套裝

更多產品資訊可以係度睇到




望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹及小PQ生活點滴同Blog 文分享
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤

留言

熱門文章